Przyjmiemy pod opieke dwoje dzieci..

Dyskusja na temat wszystkiego co dotyczy rodzinnych domów dziecka, rodzin zastępczych, pogotowii rodzinnych i szeroko rozumianej tematyki rodzicielstwa zastępczego.

Moderator: Moderatorzy rodzicielstwo zastępcze

ODPOWIEDZ
Marzena2503
Posty: 2
Rejestracja: 15 sty 2018 13:43

Przyjmiemy pod opieke dwoje dzieci..

Post autor: Marzena2503 »

Przyjmiemy pod opiekę dwójkę dzieci w wieku od 3 do 7 lat. Jeżeli zdecydują się Państwo powierzyć pod naszą opiekę dzieci prosimy o kontakt.Tel 785479332
Awatar użytkownika
JustynaK.
Posty: 21
Rejestracja: 04 sty 2017 21:18

Re: Przyjmiemy pod opieke dwoje dzieci..

Post autor: JustynaK. »

A my chętnie przyjmiemy pod opiekę maluszka. Jesteśmy z województwa zachodniopomorskiego i mamy wolne miejsce dla małego dziecka. Jeżeli jest taka potrzeba proszę dzwonić tel. 601996175. Najlepiej po południu lub wieczorem, bo jestem nauczycielem i w trakcie lekcji (czyli rano ) nie odbieram :-)
06.2012 początek starań
01.2014 diagnostyka niepłodności
02.2014 rozpoczęcie leczenia
12.2016 decyzja o zostaniu rodziną zastępczą
02.2017 złożenie dokumentów na RZ w PCPR i początek naszej drogi
02.2017 psycholog i lekarz
07.-09.2017 szkolenia
09.2017 kwalifikacje na RZ
06.2018 mamy córeczkę
Awatar użytkownika
Gość

Re: Przyjmiemy pod opieke dwoje dzieci..

Post autor: Gość »

My też jesteśmy gotowi na przyjęcie dwójki dzieci - rodzeństwa 2 osobowego. Za długo już czekamy dlatego zaczynamy poszukiwania. Informacje prosimy na priv.
Jestem_mama
Posty: 4
Rejestracja: 28 gru 2018 14:25

Re: Przyjmiemy pod opieke dwoje dzieci..

Post autor: Jestem_mama »

Witam, od 1,5 roku mamy u siebie chłopca w rodzinie zastępczej ale mamy miejsce jeszcze dla jednak lub dwóch zdrowych dziewczynek w wieku 2-5 lat. Informacje proszę przesyłać na priv.
Pozdrawiam serdecznie, Aneta.
sandra_paczy
Posty: 32
Rejestracja: 30 wrz 2015 16:49

Re: Przyjmiemy pod opieke dwoje dzieci..

Post autor: sandra_paczy »