jaki masz stosunek do adopcji?

Archiwum forum "Adopcyjne dylematy"

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy grupa wdrożeniowa

Awatar użytkownika
biedroniasta
Posty: 13
Rejestracja: 21 mar 2007 01:00

jaki masz stosunek do adopcji?

Post autor: biedroniasta »

Witam Wszystkich 

Mam na imię Ola i jestem studentką psychologii na UWr. Prowadzę badania do dotyczące stosunku Polaków do adopcji. Szukam osób, które zechciałyby zostać moimi osobami badanymi i wypełnić test. Szukam każdego, gdyż interesują mnie zarówno osoby pozytywnie ustosunkowane wobec adopcji, jak i te mające stosunek negatywny wobec tego zjawiska. Chętnych zapraszam na stronę http://www.filesend.net/download.php?f= ... 1921cb0b90 , aby pobrać test. Proszę o jego wypełnienie i odesłanie pliku w postaci załącznika na mój adres mailowy [email protected] . Można także przysłać mi swój adres mailowy, a ja wyśle na niego materiały do wypełnienia. Jeżeli ktoś będzie miał ochotę poznać swoje wyniki, obiecuję je odesłać, jak tylko dokonam obliczeń.
Awatar użytkownika
haniaaa
Posty: 859
Rejestracja: 02 cze 2003 00:00

Post autor: haniaaa »

Myślę, że wyniki nie będą miarodajne, jesli będzie Pani szukała na forum adopcyjnym - tu wszyscy mają stosunek pozytywny. :)
Najszczęśliwsza mama Olusi (IV 2005 r.) i Zuzi (X 2006 r.)
Awatar użytkownika
biedroniasta
Posty: 13
Rejestracja: 21 mar 2007 01:00

Post autor: biedroniasta »

wiem, rozumiem, ale szukam i takich i takich osób, a każda jest dla mnie na wagę złota:)
Awatar użytkownika
Anitusia
Posty: 824
Rejestracja: 02 paź 2002 00:00

Post autor: Anitusia »

Czy osoba która zaadoptowała dziecko może takie ankiety wypełnić? Logiczne że ma pozytywny stosunek do adopcji
mama Mateusza
Awatar użytkownika
biedroniasta
Posty: 13
Rejestracja: 21 mar 2007 01:00

Post autor: biedroniasta »

jasne, że może je Pani wypełnić:)

proszę napisać na maila [email protected], a ja prześlę Pani te testy.

dziękuję z góry i pozdrawiam

biedrona
Awatar użytkownika
nataku
Posty: 3117