Heparyna szansa na szczęśliwą ciąże akard przed ciążą

Archiwum forum "Poronienia"

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy grupa wdrożeniowa

Awatar użytkownika
frutis
Posty: 11
Rejestracja: 15 paź 2006 00:00

Heparyna szansa na szczęśliwą ciąże akard przed ciążą

Post autor: frutis »

Pisze na tej stronie bo ta strona poświęcona jest temu co mnie bezpośrednio dotyczy-poronienia. :( Może zaczne od początku pierwsze dziecko urodziłam w młodym wieku ciąża przebiegała bez problemu.Po 5 latach zaszłam ponownie w ciaże, w 26 tygodniu urodziłam córke przy porodzie zmarła to był szok.Przyczyny nie znam.Następną ciąże udało mi się donosić do 10 tyg. poroniłam.Po 2 latach następna ciąża ale do 8 tygodnia,to samo-poronienie.W maju tego rokukolejna ciąża,finał tem sam.Życie jest okrutne co robic?Jestem po wielu badaniach lekarze wykryli przyczyne daja szanse ale ja sie boje kolejnej próby.Miałam między innymi badania na trąbofilie zakrzepica krwi.Heparyna w kolejnej ciąży i ma być ok.Co o tym myśleć pomóżcie może ktoś juz to przeszedł :?:
Awatar użytkownika
frutis
Posty: 11
Rejestracja: 15 paź 2006 00:00

Post autor: frutis »

Nalka dzeki za wsparcie!Mnie wykryli heterozygote mutacji czynnika 5 inaczej zakrzepice krwi przez to moje ciąże obumierały.Lekarze mówili że teraz powinno byc ok.Zawsze miałam problem żeby zajść w ciąże no i teraz bardzo chce no i nie moge na głowe dostane :mur:
Awatar użytkownika
frutis
Posty: 11
Rejestracja: 15 paź 2006 00:00

Post autor: frutis »

Cześc Nalka! mAM PYTANKO CZY tY MIAŁAŚ NIEregularne@ czy te clexane brałaś na regulacje?Ja z tym problemuu nie mam.Ale bardzo dziękuje Ci za odpowiedz na pewno będe pamiętać o Twojej radzie :flowers:
Awatar użytkownika
alis
Posty: 158
Rejestracja: 07 sty 2005 01:00

Post autor: alis »

dziewczyny- potrzebuje Waszej pomocy!
Straciłam 2 ciąże, ciągle szukam przyczyny.....