DUPHASTON

Archiwum forum "Jestem w ciąży"

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy grupa wdrożeniowa

Awatar użytkownika
wepka83
Posty: 165
Rejestracja: 23 lut 2008 01:00

Post autor: wepka83 »

ja brałam do 13 tygodnia 3x1, a póżniej stopniowo 2x1 przez 4 dni i 1x1 4 dni, nie miałam żadnych plamień ani problemów. tylko trochę się za dużo przybyło na wadze.. :lol:
4 lata starań
PCO
1 IUI - udana :)
8 tc - maj 2008 aniołek

2 IUI - nieudana - wrzesień 2008

październik 2008 - cud naturalny!!!

19 tc!!!!!

Awatar użytkownika
Pandorka
Posty: 112
Rejestracja: 08 wrz 2008 00:00

Post autor: Pandorka »

Ja wczoraj pierwszy raz nie wzięłam duphastonu(19tc) Gin mi kazał zmniejszyć pod koniec opakowania do raz dziennie- brałam 2 razy dziennie i potem już nie brać. Ale się boję, bo dalej mam plamienia :/
-listopad 2005- zdrowy cudny Matinek :)
-listopad 2009- Adaś- moje drugie szczęście
Moje Aniołki:
dwoje 2007, trójka w 2008

Awatar użytkownika
Katarzynka21
Posty: 324
Rejestracja: 13 gru 2005 01:00

Post autor: Katarzynka21 »

Pandorka ja bralam 3 razy dziennie dwie lutheiny dopochowowo i tyle samo duphastonow. Lekarz zalecil odstawic z dnia na dzien cala lutheine w 9tc, a tydzien pozniej w 10tc caly duphaston. troche sie balam, wiec dal mi czas do 12 tc, bo mowil, ze zbyt duza dawka hormonow moze powodowac wady cewy moczowej u chlopcow i do 12 tc nalezy bezwzglednie odstawic Podobno do 10tc lozysko juz samo sobie radzi i....moze sobie poradzilo bez problemow. ;-) A nie sadze, zeby moje bylo takie wyjatkowe ;-) Wiiec nie ma co sie martwic-lekarz wie co robi, w koncu bierze odpowiedzialnosc.
4 lata staran; 3xIUI; 2xICSI; I crio......
02.2008-II crio; 28.02 Beta:518 ;-)
12.03.2009-5t3d od OM-w moim brzuszku bije najwazniejsze serduszko na swiecie.
30.10.2009-Macius

Awatar użytkownika
NEposita79
Posty: 82
Rejestracja: 16 kwie 2009 00:00

Post autor: NEposita79 »

Hej dziewczynki, ja słuchałam się lekarzy, choć miałam obiekcje co do natychmiastowego odstawiania różnych leków, które brałam. Brałam progesteron w każdym cyklu, w tym szczęśliwym, po wiadomości o ciąży zwiększono mi przez plamienia do 3 tbl i w 12 tc odstawiałm z dnia na dzień. Tak kazał lekarz i tak zdrobiłam. Wszystko jest w porządku. Lekarz mi powiedział, że to, co biorę to jest pikuś przy tym, ile łożysko już produkuje progesteronu. Pozdrawiam
Starania od 01.2008
03.2009 diagnoza- wrogi śluz
05.2009 pierwsza IUI- to nie ta.
06.2009 druga IUI- i nie ta.
3 IUI szczęśliwa! Synek ur w 2010r.
Starania o rodzeństwo- 03.2013
Aniołek 6tc

Awatar użytkownika
Kakun
Posty: 66
Rejestracja: 23 cze 2008 00:00

Post autor: Kakun »

Dagmara_2016 pisze:
Katarzynka21 pisze: mowil, ze zbyt duza dawka hormonow moze powodowac wady cewy moczowej u chlopcow i do 12 tc nalezy bezwzglednie odstawic
Duphaston czy luteina nie przyczynią się do problemu w przypadku chłopca ale 17-OH-progesteron, czyli kaprogest, który w 80% zawiera właśnie 17-OH- progesteron a tylko w 20% progesteron. Dodaję to gwoli wyjaśnienia aby jakaś osobą czytająca powyższe nie osiwiała :lol:
dzięki. bo rzeczywiscie mało nie osiwiałam przed chwilą...
nasz Skrzat wg ostatniego usg, choc to bardzo wczesnie jeszcze, pokazał co nieco między nóżkami ;) a ja caly czas biorę 6 tab./dzienni luteinki
żołnierzyki ok; HSG ok; 3xIUI; kariotypy ok
I ICSI 07.2009, ET (2x4AA)
7dpt beta 187, 10dpt beta 454, 17dpt beta 4622, 25dpt beta 43573 i bije serduszko!!! :D Kochana Kruszynko zostań z nami!
św. Dominiku dziękuję i proszę o daszą opiekę.

Awatar użytkownika
calineczkaaaa
Posty: 226
Rejestracja: 28 lut 2009 01:00

Post autor: calineczkaaaa »

Kakun pisze:
Dagmara_2016 pisze:
Katarzynka21 pisze: mowil, ze zbyt duza dawka hormonow moze powodowac wady cewy moczowej u chlopcow i do 12 tc nalezy bezwzglednie odstawic
Duphaston czy luteina nie przyczynią się do problemu w przypadku chłopca ale 17-OH-progesteron, czyli kaprogest, który w 80% zawiera właśnie 17-OH- progesteron a tylko w 20% progesteron. Dodaję to gwoli wyjaśnienia aby jakaś osobą czytająca powyższe nie osiwiała :lol:
dzięki. bo rzeczywiscie mało nie osiwiałam przed chwilą...
nasz Skrzat wg ostatniego usg, choc to bardzo wczesnie jeszcze, pokazał co nieco między nóżkami ;) a ja caly czas biorę 6 tab./dzienni luteinki
ale dawka 8O
ja brałam 2 x duphaston i 2 x luteina (dopochwowa) potem odstawiono mi duphaston i brałam 3 x luteina

Awatar użytkownika
Ania030481
Posty: 164
Rejestracja: 19 sie 2009 00:00

Post autor: Ania030481 »

Ja jestem w 19 tyg.ciąży i od samego początku biorę 3x1 duphastonu.Od dziś(po konsultacji z lekarzem)zaczynam po 2x1.

Awatar użytkownika
bajka12
Posty: 176
Rejestracja: 28 maja 2009 00:00

Post autor: bajka12 »

Witam , ja jestem w 19 tyg ciąży od początku brałam dufaston po 3x dziennie, przez ostatni miesiąc po 2 i dziś wziełam ostatnią :)
staranka od 08. 2007
wysoka prolaktyna, bromocorn
słabe żołnierzyki :(

04. 06. 2009 1- IUI Udana :) :)
15. 07. 2009 - bijące serduszko :)
Panie Boże daj nam to szczęście

28 02 2010 Czekamy na ciebie Julcia :)

Awatar użytkownika
Ania030481
Posty: 164
Rejestracja: 19 sie 2009 00:00

Post autor: Ania030481 »

bajka12 mamy ten sam termin porodu :D

Awatar użytkownika
Dulce
Posty: 2
Rejestracja: 15 paź 2009 00:00

Post autor: Dulce »

bralam duphaston na poczatku ciazy 6 7 tydz tylko 1 opkawanie. lekarz praepisal ze wzgledu na czeste bole podbrzusza. po 1 opakowaniu ustapilom przerwalam lek z dnia nadziej jak tylko sie opakowanie skonczylo.

Awatar użytkownika
pyzia
Posty: 446
Rejestracja: 31 sie 2009 00:00

Re: jak odstawic duphaston

Post autor: pyzia »

Ja gdy sie dowiedziałam o ciązy (w 5 tyg)zaczłam brać duphaston 3x1 do około 13 tyg gdyz przestałam plamić ....na tydzień ,po tym tygodniu znowu wróciłam do duphastonu 3x1 ale juz nie stety ciązy nie dotrzymałam ....poroniłam w 16 tygodniu....dotąd nie wiem dlaczego :(Dodam że nie miałam sprawdzanego progesteronu ani prolaktyny...
luty 2010r.synek(*)
styczeń 2012r. cudowne II kreski na teście!!
termin porodu wyznaczony na sierpień 2012r.:))
Cudzie trwaj!!

Awatar użytkownika
Martyna2210
Posty: 202
Rejestracja: 01 wrz 2009 00:00

Re: jak odstawic duphaston

Post autor: Martyna2210 »

to ja was pocieszę bo do końca ciąży będę brała wszystkie leki duphaston, acard, magneb6, ferofem, witaminki. Myślałam że już będą odstawione bo to troszkę ponad tydzień do cc (18.06), a gun zdecydował do końca.
Myślę że każdy gin decyduje o odstawieniu leków min ze względu na wywiad.
takze spokojnie kobietki
Mikołaj 20.11.2002r http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlanliww3y48dl.png
Fasolka 01.2007r-7tc(*)
Synuś 05.2007r-14tc(*)
Miłoszek 1.06.2008r-36tc(*) http://www.suwaczki.com/tickers/mhsvcbxmsdv3xe0t.png
Nadzieja 07.2009r-7tc(*)
Michasia 18.06.2010r http://www.suwaczki.com/tickers/km5supjyrudpph7i.png

Awatar użytkownika
pyzia
Posty: 446
Rejestracja: 31 sie 2009 00:00

Re: jak odstawic duphaston

Post autor: pyzia »

Ja duphaston brałam od 5 tc(wtedy też dowiedziałam sie o ciąży)brałam go na plamienia,gdy go odstawiałam ponownie pojawiały sie plamienia znow powrot do duphastonu ale widocznie było juz zapóxno poroniłam w 16 tyg.c. tez ostawiłam go wtedy z dnnia na dzień anie po trochu:(( brałam 3x1
luty 2010r.synek(*)
styczeń 2012r. cudowne II kreski na teście!!
termin porodu wyznaczony na sierpień 2012r.:))
Cudzie trwaj!!

Evelinka O
Posty: 7
Rejestracja: 10 maja 2011 20:42

DUPHASTON

Post autor: Evelinka O »

Witam! Mieszkam za granica. Kiedy bylam na swieta w polsce dowiedzialam sie ze jestem w ciazy :) Lekarz u ktorego bylam w polsce przepisal mi Duphaston poniewaz blonka plodowa byla cieniutka i kazal mi isc do lekarza tam gdzie mieszkam za granica. Jestem juz umowiona ale dopiero na nastepny czwartek (19.05.2011) poniewaz najpierw urlop a pozniej moj lekarz byl chory. Moj problem polega na tym ze tableki mi sie koncza w niedziele i nie wiem czy jak nie bede ich brala przez 4 dni to moze sie cos stac??? Czy bede mogla dalej je pozniej brac jesli beda potrzebne jeszcze??? Czy juz teraz zmniejszyc dawke do 1 tab wtedy mi starczy do wizyty?? Nie mam pojecia co robic bardzo prosze o pomoc :(

Awatar użytkownika
panienka
Posty: 2858
Rejestracja: 12 paź 2008 00:00

Re: Duphaston czy mozna przerwac???

Post autor: panienka »

Ja wlansie sprzedalam swoj duphaston,:(
A masz luteine!?
Wydaje mi sie ze 4 dni powinno byc wszystko ok.A nie mas zkogos kto by Ci przysłał!?
Nasze dzieciaczki urodziły się 30/06/2011

Zablokowany

Wróć do „Archiwum - Jestem w ciąży”