CYTOMEGALIA

Archiwum forum "Jak się leczyć?"

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy grupa wdrożeniowa

Zablokowany
Awatar użytkownika
Doris
Posty: 1478
Rejestracja: 17 cze 2002 00:00

CYTOMEGALIA

Post autor: Doris »

Witam wszystkich,

moja ciąża przestała się rozwijać, skierowano mnie dlatego na badania (niektóre powtórnie, niektóre po raz pierwszy). Właśnie odebrałam pierwyszy wynik i jestem "trochę" przerażona
mam chyba coś takiego jak CYTOMEGALIA !!!!!!

Czy ktoś wie co to jest ? Może ktoś to ma lub miał i walczy z draństwem ???? Chyba to długa walka ???
Mój wynik to:
CMV JpG = 415,5
CMV JgM = wciąż czekam na wynik ...

Dziękuję za odpowidzi
Awatar użytkownika
mira1
Posty: 128
Rejestracja: 29 wrz 2003 00:00

Post autor: mira1 »

Doris!

Cytomegalia to chyba najgorsze świństwo jakie nam może się przydarzyć. Ale może Twoje wyniki świadczą o przebytej już chorobie a nie o aktywnej? Nie znam się na interpretacji więc tu nie pomogę.

Wiem że jak jest cytomegalia to dzieciaczek nie przeżywa 3 m-cy.
Najgorzej jednak zarazić się w ciąży, wtedy dziecko może być mocno "niepełnosprawne".
Ja już cytomegalię miałam. Nie wiem czy nie dlatego starciłam dzieciaczka, chociaż już było po chorobie.

Walka z chorobą jest dość długa ale wszystko zależy jak zwykle od organizmu.

Moja koleżanka miała z tym kłopoty. Miała ślad po chorobie i dziecko po urodzeniu trochę lekarze męczyli żeby sprawdzić czy wszystko jest ok. I było. Więc można się z tego wyleczyć.

Doris kochana trzymam za Ciebie kciuki i nie płacz, będzie dobrze.
Tylko wypleń tą cytomegalię jeśli ją masz i do dzieła!
Awatar użytkownika
bea74
Posty: 69
Rejestracja: 14 sie 2003 00:00

Post autor: bea74 »