Autor:

Data publikacji:

21.11.2011

zaloguj się, żeby móc oceniać artykuły

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Czy czas rozmowy jest określony?

Każda rozmowa jest inna, każdy dzwoniący ma inne potrzeby. Czasem nasi rozmówcy potrzebują jedynie informacji, czasem chcą się z nami podzielić trudnymi historiami ze swojego życia. Dla komfortu osób dzwoniących i komfortu wolontariuszy staramy się, aby czas jednej rozmowy nie przekraczał 70 minut.
Każdą rozmowę i kontakt można dokończyć podczas kolejnego dyżuru wolontariusza. Zachęcamy do kontynuowania kontaktu.

W jaki sposób mogę z wami porozmawiać?

Używamy czterech kanałów komunikacyjnych: Skype'a, Gadu Gadu, telefonu i maila. Możesz do nas zadzwonić (rozmowa na koszt osoby dzwoniącej, wszystkie telefony wolontariuszy są w sieci Play), możesz podać nam swój numer Gadu Gadu lub Skype'a, możesz też poprosić o kontakt mailowy.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 48 godzin.

Czy o naszej rozmowie ktoś się dowie?

Nie. Obowiązuje nas całkowita dyskrecja wobec osób dzwoniących. Wasze numery Gadu Gadu, Skype'a, numer telefonu i adres mailowy pozostają do wyłącznej wiadomości koordynatora i nie są nikomu udostępniane. Prosimy o zachowanie dyskrecji również wobec naszych wolontariuszy.

W czym możecie mi pomóc?

Możemy z Tobą porozmawiać, spróbować odpowiedzieć na Twoje pytania, udzielić Ci informacji dotyczących psychologów zajmujących się terapią par niepłodnych, podać listę polskich ośrodków medycznych raportujących ESHRE, podać listę ośrodków adopcyjno opiekuńczych w Twojej okolicy. Pracujemy na standardach terapeutycznych Polskiego Towarzystwa Medycyny Rozrodu i Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego.
Przede wszystkim jednak wysłuchamy Cię i wesprzemy. Jeśli nas o to poprosisz możemy podzielić się z Tobą naszym własnym doświadczeniem.