Autor:

groszek

Data publikacji:

06.10.2020

zaloguj się, żeby móc oceniać artykuły

Zadbaj o swoją płodność

zadbaj o swoją płodność

Wraz z nadejściem października wystartowała ogólnopolska kampania edukacyjna „Zadbaj o swoją płodność” z The Fertility Partnership Polska. Przez 10 tygodni specjaliści klinik Vitrolive ze Szczecina i CM Macierzyństwo z Krakowa będą przekazywać podstawową wiedzę i porady z zakresu zachowania zdrowia reprodukcyjnego. Dla obserwatorów swoich social mediów The Fertility Partnership Polska przygotowało vouchery na bezpłatne konsultacje  do swoich lekarzy oraz pakiety bezpłatnych badań AMH i badań nasienia.

Przyjmuje się, że ponad 80% par w populacji ogólnej zajdzie w ciążę w ciągu 1 roku starań, jeśli nie będą stosować antykoncepcji i regularnie współżyć co 2-3 dni Co jednak, jeśli temat spontanicznego poczęcia nie przychodzi wcale tak łatwo? Czy istnieje  wzór zachowań czy lista czynników wpływających na zwiększenie płodności, które można wdrażać, by proaktywnie wspierać szansę na realizację swoich przyszłych planów rodzicielskich?

Uruchomiona 1 października inicjatywa "Zadbaj o swoją płodność" z The Fertility Partnership Polska ma służyć szerzeniu podstawowej wiedzy na temat zdrowia reprodukcyjnego i seksualności człowieka. Lista 10 wskazówek podawanych przez specjalistów różnych dziedzin obejmuje fakty, z których część może wydawać się oczywista, ale nie zawsze jest uświadomiona. Warto znać siebie i minimalizować ewentualne przyszłe problemy oraz lęk przed sięgnięciem po pomoc.

W ramach akcji "Zadbaj o swoją płodność" w organizujących ją klinikach Vitrolive ze Szczecina i CM Macierzyństwo z Krakowa będzie można wykonać darmowe badania dla kobiet i mężczyzn oraz otrzymać vouchery na bezpłatne konsultacje (pierwszorazową i kolejną) do specjalisty ds. płodności. Aby dołączyć do grona odbiorców darmowych pakietów badań, należy śledzić konta klinik na Facebook, Instargamie i youtube.com. Wszystkie pule uruchamiane będą w kolejnych tygodniach trwania edukacji.

 Stowarzyszenie "Nasz Bocian", obok Fundacji PoMOC dla Płodności objęło kampanię swoim patronatem. Partnerem edukacji jest firma Ferring.