Wyświetl temat - jutro pierwsza wizyta w OA

Ogłoszenie!

Strefa czasowa UTC




 [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: śr cze 23, 2004 8:58 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 24, 2002 10:00 pm
Posty: 119
Witajcie
Jutro idziemy z mężem na pierwszą wizyte do OA - strasznie się boję - właściwie nie wiem czego....boję się ze powiem coś, co może zostać źle odebrane przez panie z OA
Proszę poradźcie jak mamy przez to przebrnąć?
pozdrawiam


Na górę
  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: czw cze 24, 2004 5:06 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 10:00 pm
Posty: 860
Cześć, Atenko!
Jestem w tej samej sytuacji (wizyta w OAO tuż, tuż) i też odczuwam lęk, choć i cieszę na nią ogromnie. Daj znać, jak przebiegała rozmowa! Trzymam kciuki. Chyba to normalne, że tak się boimy... :roll:


Na górę
  
 
PostZamieszczono: czw cze 24, 2004 7:16 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 29, 2002 11:00 pm
Posty: 461
Lokalizacja: Krakow
atena pisze:
Jutro idziemy z mężem na pierwszą wizyte do OA - strasznie się boję - właściwie nie wiem czego....


Tez odczuwalismy lek, jak szlismy pierwszy raz do OAO. Tego uczucia pewnie nie da sie uniknac. Ale wiem jedno - musi bic z was pewnosc, ze chcecie to zrobic!!! Ze na 200% jestescie pewni swojej decyzji, ze przedyskutowaliscie temat...

No i badzcie soba :) A wszystko bedzie OK !!

Trzymam za was! :bigok:

_________________
O naszym życiu


Na górę
  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: czw cze 24, 2004 7:31 am 
Offline

Rejestracja: ndz sie 24, 2003 10:00 pm
Posty: 1021
Lokalizacja: północ Polski
Atena! Trzymam :bigok: . Na pewno wszystko będzie dobrze! Po powrocie napisz coś więcej :D :flowers: .
Pozdrawiam

_________________
Ancia


Na górę
  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: czw cze 24, 2004 7:58 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 15, 2004 11:00 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Gdynia
Atena :bigok: :flowers: :bigok: :flowers: :bigok: :flowers: :bigok: :flowers: :bigok: :flowers:

Bądzcie sobą, wiem że warto być szczerym i otwartym, bo panie z naszego OAO, po kwalifikacji powiedziały nam, że właśnie to im się najbardziej w nas spodobało :D :D :D

_________________
Moje Szczęście ma na imię Zosia - Kastor


Na górę
  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: czw cze 24, 2004 9:46 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 24, 2002 10:00 pm
Posty: 119
Dziękuję Wam dziewczyny....

Spotkanie tuż tuż - oczywiście napisze jak było

Z tą szczerością zgadzam sie całkowiecie - natomiast co do pewności... hmm jesteśmy zdecydowani, ale nie wiem czy na 200%...raczej mamy nadzieję ,że spotkanie w OA pomoże nam utwierdzić się w słuszności podjętej decyzji.... zresztą ja nie będę ukrywać, że tak właśnie jest , bo wydaje mi sie , ze gdy będziemy "zbyt entuzjastyczni" panie w OA wyczują, że jednak coś jest nie tak, a nie o to mi chodzi.

pozdrawiam


Na górę
  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: pt cze 25, 2004 7:43 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 24, 2002 10:00 pm
Posty: 119
no i byłam - było moim zdaniem bardzo dobrze... rozmowa była bardzo przyjemna, pani w OA stwierdziła, że mamy duże szanse i to na malutkie dziecko :D :D :D

No i co najważniejsze nie musimy uczestniczyć w warsztatach Pride, droga adoocyjna jest inna niż rodziny zastępczej - mamy mieć tylko rozmowy osobiste z psychologiem i pedagogiem, wizyty w domu i tyle. Z tego co zrozumieliśmy dziecko może byc już niedługo!

Cieszymy się bardzo. :D :D

pozdrawiam


Na górę
  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: pt cze 25, 2004 12:27 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 29, 2002 11:00 pm
Posty: 461
Lokalizacja: Krakow
Jeju, ale fajnie!!!! Dzisiaj sa same wspaniale wiadomosci!!!

Bociany pracuja, rozmowy i kwalifikacje przebiegaja sprawnie!!

Oby tak dalej!!!

_________________
O naszym życiu


Na górę
  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: sob lip 28, 2007 9:35 pm 
Offline

Rejestracja: sob lip 29, 2006 10:00 pm
Posty: 1370
Atena zyczę abyś jak najszybciej zobaczyła swoje maleństwo...


Na górę
  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: sob lip 28, 2007 10:07 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 24, 2002 10:00 pm
Posty: 6235
ech... stare wątki....
gobaj :lol: spójrz na datę ostatniego wpisu ateny... :wink:


Na górę
  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: sob lip 28, 2007 10:08 pm 
Offline

Rejestracja: sob lip 29, 2006 10:00 pm
Posty: 1370
Oj faktycznie :-)


Na górę
  
 
 Tytuł: stary wątek
PostZamieszczono: pn lip 30, 2007 10:30 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 24, 2002 10:00 pm
Posty: 119
witam
rzeczywiście stary wątek - ale może napiszę co się zmieniło od czasu ostatnich informacji

moja córcia adopcyjna pojawiła się w naszym domku w grudniu........2005!!! miała wtedy 7 tygodni, jest już z nami długo :D

a zaraz po niej - tj w lipcu 2006 8O urodziła się córcia biologiczna :D

dwa szcześcia

małe siostry są wspaniale, rozwijają się super - można powiedzieć - "tylko pozazdrościć" - niestety nie wszystkiego - moje małżeństwo rozpada się. nie wiem jak długo da się jeszcze udawać i męczyć.

trudne chwile przed nami, ja jestem dorosła i przeżywam potworny stres, a dzieci? ehhh szkoda że nowy wątek nie jest tak optymistyczny jak stary.

niemniej, moja radość życia - moje córki - to jednocześnie mój potencjał na życie, dla nich chce się żyć i myśleć o przyszłości

pozdrawiam
życzę wszystkim szczęścia w staraniach i krótkiego oczekiwania
A

Dodane po: 5 minutach:

witam
rzeczywiście stary wątek - ale może napiszę co się zmieniło od czasu ostatnich informacji

moja córcia adopcyjna pojawiła się w naszym domku w grudniu........2005!!! miała wtedy 7 tygodni, jest już z nami długo :D

a zaraz po niej - tj w lipcu 2006 8O urodziła się córcia biologiczna :D

dwa szcześcia

małe siostry są wspaniale, rozwijają się super - można powiedzieć - "tylko pozazdrościć" - niestety nie wszystkiego - moje małżeństwo rozpada się. nie wiem jak długo da się jeszcze udawać i męczyć.

trudne chwile przed nami, ja jestem dorosła i przeżywam potworny stres, a dzieci? ehhh szkoda że nowy wątek nie jest tak optymistyczny jak stary.

niemniej, moja radość życia - moje córki - to jednocześnie mój potencjał na życie, dla nich chce się żyć i myśleć o przyszłości

pozdrawiam
życzę wszystkim szczęścia w staraniach i krótkiego oczekiwania
A


Na górę
  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: ndz sie 05, 2007 5:32 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 09, 2002 10:00 pm
Posty: 7592
Lokalizacja: Wielkopolska
Atena gratuluje dwóch córuń!
Szkoda że nie udało się ocalić tego szczęścia :( Przykro mi że tak się Wasz los potoczył, trzymaj się!

_________________
Kubuś
Julek


Na górę
  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: ndz sie 05, 2007 5:52 pm 
Offline

Rejestracja: sob lip 29, 2006 10:00 pm
Posty: 1370
Atena gratuluję córeczek :-)
Szkoda, że w małżeństwie źle......
możesz nam pisać i wylewać łzy żalu i szczęścia....


Na górę
  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: ndz sie 05, 2007 9:10 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 10:00 pm
Posty: 1047
Atena nie pomyliłaś się? czytam Twoje posty i wszędzie piszesz, że jedna jest z 2004 a druga z 2005?


Na górę
  
 
 [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group