Wyświetl temat - Adopcja przez samotną matkę

Ogłoszenie!

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 11 kwie 2004 13:50 
Awatar użytkownika

Mam pytanie na razie teoretyczne.Mój mąż nie chce zgodzić sie an adopcję a ja nie wyobrażam sobie życia bez dziecka.Chciałabym zapytać jeżeli rozwiodłabym sie z mężem, jestem nauczycielką to czy miałabym szanse zaadoptować dziecko sama????Czy ososby samotne mają szanse na adopcję?????Bardzo prosze o odpowiedź Dziękuję

Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 15 kwie 2004 10:10 
Ekspert Bociana
Ekspert Bociana

Szanowna Pani, no tak - to jest kłopot. Jeżeli w małżeństwie mąż nie wyraż zgody na adopcję, to adopcja jest niemozliwa. Po rozwodzie ? Teoretycznie jest to mozliwe, ale w praktyce OGROMNIE trudne. Dlaczego ? 1. Czy Pani jako nauczycielka będzie w stanie zabezpieczyć finansowe potrzeby swoje i dziecka? Bo alimnety przecież nie wchodza w grę.
2. Jak wyobraża sobie Pani opieke nad dzieckiem, gdy po adopcji zalecamy, aby dłuższy czas ktoś z rodziców "pobył" z dzieckiem w domu ?
Ja wiem, że to brutalne, retoryczne pytania, ale taka jest nasza polska rzeczywistość. Adopcja jest dla dobra dziecka, o czym pisałam wiele razy, a więc dopiero w następnej kolejności bierze sie pod uwagę emocjonalne potrzeby potencjalnych rodziców. Pozdrawiam, D.Dominik

Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 22 kwie 2004 20:10 
Awatar użytkownika

OAO Rzeszów pisze:
Jak wyobraża sobie Pani opieke nad dzieckiem, gdy po adopcji zalecamy, aby dłuższy czas ktoś z rodziców "pobył" z dzieckiem w domu ?

Pani Doroto,