Wyświetl temat - Jutro pierwsze spotkanie OAO

Ogłoszenie!

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 29 mar 2004 10:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2003 01:00
Posty: 25
Lokalizacja: Piła
Jutro o 12 godzinie pierwsze spotkanie OAO. Czuję niepokój, lekkie zdenerwowanie jak przyjmną nas w ośrodku przez telefon bardzo miły głos więc chyba bedzie dobrze. Trzymajcie kciuki.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 29 mar 2004 11:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2003 01:00
Posty: 644
Lokalizacja: Warszawa
:bigok:
To jedno z najfajniejszych spotkać, nie martw się. Pani nie gryzą :)

_________________
Gośka-mama Pawełka (marzec 2001) i Karolinki (styczeń 2005)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 29 mar 2004 11:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2004 01:00
Posty: 709
Lokalizacja: Katowice
Będzie dobrze, a najwazniejsze ze zacznie sie to prawdziwe oczekiwanie. Dołaczaj szybciutko do nas bedzie razniej 8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 29 mar 2004 14:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2003 00:00
Posty: 1645
sy-la...pierwsze jest fajne i drugiego juz nie mozna sie doczekać!!!!...powiem ci tak przygotuj się na różne pytania nawet takie nie dokonca związane z adopcją!!;D
Pozdrawiam 8) :wink:
Vill czekająca na weekend


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 29 mar 2004 15:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2003 01:00
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków
Vill, a co Ty robisz o tej godzinie na Bocianie?
A w pracy wszystko załatwione? :wink: :hihi:

sy-la...
Ja pamiętam co czułam gdy wychodziliśmy z pierwszego spotkania...
Jakby ktoś zdjął ze mnie wielki ciężar... Czułam radość i jakiś taki wewnętrzny spokój choć w mojej głowie pojawiło się tysiące pytań :)
I chociaz w czasie takiej rozmowy padają niekiedy trudne pytania to... poprostu zaczyna się nowy rozdział w życiu :)
Powodzenia! :bigok:

_________________
Uśmiech WIKTORII kryje w sobie tajemnice Szczęścia...:)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 29 mar 2004 15:58 
Offline
Mateczka
Awatar użytkownika
Mateczka

Rejestracja: 24 lip 2002 00:00
Posty: 4119
Aga, na niebie, ale za chwi;eczkę spadnie wprost w twoje ramiona :wink:

_________________
Kasia, mama (z)mieszana, ale się porobiło...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 29 mar 2004 16:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2002 00:00
Posty: 824
Lokalizacja: Puszczykowo
Sy-la będzie ok zobaczysz, to naprawdę da się przeżyć (ale ze mnie teraz mądrala :oops: )
Koniecznie zdaj relację jak było!!!
Pozdrawiam :D

_________________
mama Mateusza


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 29 mar 2004 16:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2003 01:00
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków
kasiavirag pisze:
Aga, na niebie, ale za chwileczkę spadnie wprost w twoje ramiona :wink:

:cmok:

A chcesz zobaczyć to niebo? :wink:
To zaglądnij na moją "www" :hihi:

_________________
Uśmiech WIKTORII kryje w sobie tajemnice Szczęścia...:)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 29 mar 2004 19:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2002 00:00
Posty: 2562
Lokalizacja: Warszawa
Sy-la ! Spokojnie ! My mieliśmy pierwsze spotkanie 17.03, w srodę mamy następne :) Było bardzo przyjemnie i miałam podobne odczucia jak A-Aggga !

Nic się nie bój - będzie OK !!!

_________________
Mamusia Bartusia (kwiecień 2005) i Kasieńki (październik 2006) --> Bartek Pogromca i Kasia Zaskakiwanka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 29 mar 2004 20:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2003 00:00
Posty: 1645
ja juz w sobote mam drugi dzien kursu i ide na nie jak "zawodowiec' hahaha
niczego się nie boje a moge nawet ich zaskoczyć wiedzą z bocianka !!
Vill mądra;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 03 kwie 2004 12:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2002 00:00
Posty: 824
Lokalizacja: Puszczykowo
Sy-la no i jak było???
Opowiadaj

_________________
mama Mateusza


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 06 kwie 2004 07:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2003 01:00
Posty: 25
Lokalizacja: Piła
Cześć dziewczyny
Przepraszam, że tak długo nie odzywałam sie, ale zbierałam dokumenty do OAO.Więc pierwsza wizyta była bardzo fajna Pani była bardzo miła, odpowiedziała na nasze pierwsze pytania(choć mieliśmy ich mnóstwo to w głowie zapanowała pustka) i dała nam wykaz dokumentów jakie musimy przynieść na drugie spotkanie oraz pytania jakie nam się nasuwają spisać na kartce. A drugie spotkanie po świętach dzisiaj dzwonię aby umówic się na wizytę. Więc podsumowując było fajnie i mam nadzieje, że dalej też będzie tak sympatycznie:).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 06 kwie 2004 19:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2003 00:00
Posty: 1645
S yla dokładnie u nas tez tak było pierwsza wizyta super na drugiej jak poszlismy z dokumentami było....hmm sprawdzanie naszej decyzji czy aby jest ugruntowana!!..ale nie dalismy sie i wrócilismy sie po kilku dniach
Choc pytania i wnioski pani dyrektor były nie do obalenia
Także Syla ciesze sie ze juz jestes po!! a teraz duzo wiary i motywacji życzę :wink:
Vill wiosenno przedświąteczna


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group