Wyświetl temat - Stymulacja Menogonem,a plamienia po miesiaczce.

Ogłoszenie!

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 26 gru 2008 12:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008 00:00
Posty: 6684
Lokalizacja: Berlin
Witam Panie doktorze znow mam pytanie do Pana i bardzo prosze o odpowiedz poniewaz strasznie sie martwie.
5 dnia cyklu zaczelam stymulacje MENOGONEM biore 4 ampulki dziennie przed IMSI ,dzis jest 9 dzien cyklu,a ja nadal poplamiam,co prawda plamienia sa niewielkie,ale mnie martwia.
Czy nie wplynie to negatywnie na moja stymulacje i podejscie do IMSI ???
Zastrzyki mam brac do 28.12. czyli 6 zastrzykow,a 29.12 mam wizyte w klinice i lekarz zdecyduje co dalej.
Jakie sa przyczyny takich plamien po miesiaczce w trakcie stymulacji ??

Pozdrawiam serdecznie i prosze o odpowiedz.
Alicja

_________________
1 IMSI 14.01.09
2 IMSI hiper.17.04.09 Aniolek [*]6tc cpm
3 IMSI 05.10.09 Hcg25cia.bio[*]
4 IMSI 16.11.09 Hcg9
ostatnia @11.11.10nat.cud 27.12.laparo.HCG 5200 cpm 7tc Aniolek[*]zabraklo 5mm do macicy:(

11.01.11Methotrexat 50mg rosnace Hcg :(


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 26 gru 2008 22:09 
Offline
Ekspert Bociana
Ekspert Bociana

Rejestracja: 14 lut 2002 01:00
Posty: 15725
Lokalizacja: Białystok
Jeżeli wczęsniej Pani przyjmowała leki hamujące czynnośc jajników np Diferelina to jest to sytuacja niegroźna i często występująca Globalnie jeżeli w końcu uda się wystymulowac i nie ma zmian w endoemtrium np poilpa to nie ma większego problemu Z poważaniem JD


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group