Wyświetl temat - Zmniejszenie dawki hormonów

Ogłoszenie!

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 13 cze 2018 09:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008 00:00
Posty: 537
Lokalizacja: woj.warmińsko-mazurskie
Witam serdecznie.
Jestem w 27dpt, po AZ.Kilka dni temu po pierwszym USG lekarz zdecydował o schodzeniu z estrofemu i lutinusa.Po zmniejszeniu dawek do 2*1 już pierwszego dnia wystąpiły bóle brzucha i plamienia.W związku z powyższym,po 3 dniach powrót do dawek 3*1 i jak na razie bez plamień.
Czy te 3 dni zmiejszonych dawek mogą mieć negatywny wpływ na rozwój zarodka?
Jak długo zalecały Pan kontynuować przyjmowanie obu hormonów?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

_________________
Córcia


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostZamieszczono: 20 cze 2018 09:43 
Offline
Ekspert Bociana
Ekspert Bociana

Rejestracja: 27 sie 2012 18:33
Posty: 1127
po potwierdzeniu prawidlowo rozwijającej się ciąży po świeżym transferze niektórzy schodzą z dawek suplementacyjnych po potwierdzeeniu ciaży. Stopniowe zmniejszanie jest częśtym postepowaniem rozpoczyna się ok 6 ty do 8 czasem 10 tyg. Jeżeli cykl jest przygotowywany farmakologicznie suplementacja kończy się ok 10-12 ty. Stan kliniczny i inne wskazania mogą modyfikować te ogólne założenia.

_________________
Pozdrawiam Tomasz Zbroch.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group