Wyświetl temat - OAO RYBNIK!!!

Ogłoszenie!

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: OAO RYBNIK!!!
PostZamieszczono: 13 lip 2007 20:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2006 01:00
Posty: 21
Lokalizacja: Rybnik
Witam wszystkich! Mam małe pytanko :D Czy ktoś miał już może kontakt z OAO w Rybniku? Jest stosunkowo nowy więc jeszcze niewiele o nim słychać :wink: Jaka panuje atmosfera no i przede wszystkim czego oczekują od rodzin zgłaszających chęć adopcji?! Chodzi mi konkretnie o staż małżeński :lol:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 21 lip 2007 01:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2007 00:00
Posty: 1
witam, a to mnie zaskoczyłaś, jestem z żor i też chetnie dowiedziałabym się cos o tym osrodku. a masz w ogóle jakieś namiary na ten ośrodek?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 21 lip 2007 13:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2006 01:00
Posty: 21
Lokalizacja: Rybnik
Cześć! To jest nowy ośrodek, bo powstał dopiero w 2006 roku. Znajduje się na ulicy Floriańskiej blisko słynnego w naszym mieście ośrodka BUSHIDO. Od połowy sierpnia zaczynam tam praktykę metodyczną więc będę wiedziała pewnie coś więcej:) Na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że dyrektor tego ośrodka jest bardzo miłym i sympatycznym człowiekiem:) A jak to wygląda w sprawach starania o adocję to nic nie wiem. Ale mam nadzieję, że pozostaniemy w konatakcie więc z czasem podzielę się informacjami i wrażeniami!!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 27 lip 2007 19:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2005 00:00
Posty: 458
Lokalizacja: Pszczyna, ślask
Witam...ja mieszkam niedaleko Żor i tez byłabym zainteresowana jakimiś bliższymi informacjami na temat Rybnika... bo jak na razie to z tych bliższych pozostaje Bielsko Biała...

_________________
[url=http://www.fertilityfriend.com/home/asia]Moje wykresy[/url]
Zosia urodzona 24.08.2009r w 32tc waga 1860g, 48cm


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 05 sie 2007 21:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2006 01:00
Posty: 21
Lokalizacja: Rybnik
Hej! Pipinko najbliższy ośrodek oprócz Rybnika nie znajduje się w Bielsku tylko w Gorzycach! Istnieje może jakieś 2 - 3 lata. Gorzyce leżą za Wodzisławiem Śl. Pozdrawiam buziaki:)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 06 sie 2007 22:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2005 00:00
Posty: 458
Lokalizacja: Pszczyna, ślask
W Gorzycach....pierwsze słyszę...my mamy najbliżej do Rybnika lub do BB...
ciach/moderator

W Rybniku juą na wrześniowe warsztaty jest zapisanych 16 par...

_________________
[url=http://www.fertilityfriend.com/home/asia]Moje wykresy[/url]
Zosia urodzona 24.08.2009r w 32tc waga 1860g, 48cm


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 10 sie 2007 11:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2006 00:00
Posty: 1217
Lokalizacja: okolice Rybnika
Witam dziewczynki, wlasnie zaczelismy starania o adopcje w/w osrodku. Czy ktoras z Was takze stara sie juz tam? Bylabym wdzieczna o jakies blizsze informacje.

Pozdrawiam :)

_________________
Obrazek
Viki i Mati -:)))


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 sie 2007 12:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2006 01:00
Posty: 21
Lokalizacja: Rybnik
Witaj! Z mężem zaczniemy starać się dopiero za ok. 1 rok. Jesteśmy w trakcie polowania na mieszkanie, no i musi minąć nam jeszcze trochę stażu małżeńskiego:) Pipinko apropo Rybnika: nie wymagają konkretnego stażu małżeńskiego (oczywiście musi minąc 1 rok), a chyba największym plusem jest to,że szkolenie trwa tylko około 3 miesięcy, a nie jak w innych np. 9 miesięcy:))) Pozdrawiam buziaki :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 sie 2007 12:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2005 00:00
Posty: 458
Lokalizacja: Pszczyna, ślask
Nam zalezy na tym by było jak najmniej tych spotkań i warsztatów....bo nie bardzo mamy czas żeby tam jeździć...

_________________
[url=http://www.fertilityfriend.com/home/asia]Moje wykresy[/url]
Zosia urodzona 24.08.2009r w 32tc waga 1860g, 48cm


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 14 sie 2007 11:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2006 01:00
Posty: 21
Lokalizacja: Rybnik
Doskonale Cię rozumiem:) Dlatego myślę, że jednym z dużych plusów Rybnika jest to, że to szkolenie jest dosyć krótkie. Co wcale nie znaczy, że jest mniej wartościowe!!! Są poruszane na nim najważniejsze tematy. Wizyt domowych jest około dwóch. Buziaki w tym słonecznym dniu:)))


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 17 sie 2007 12:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2006 01:00
Posty: 21
Lokalizacja: Rybnik
Witam ponownie! Właśnie wróciłam z Rodzinnego Pogotowia Opiekuńczego w Rybniku. Przez 2 tygodnie będę tam pracować:) Pod opieką mam 4 dzieci. Sami chłopcy: 8 latek, 5 latek, 4 latek i 3 latek. Naprawdę sympatyczni i fajni:) To jest przerażające, że ktoś może porzucić TAKIE dzieciątka!!! Jeszcze gorsze jest to, że mają małą szansę na adopcję, bo są już za duzi. Chyba, że rodzina zastępcza....


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 19 sie 2007 12:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2005 00:00
Posty: 458
Lokalizacja: Pszczyna, ślask
Jak dzwoniłam do Rybnika to powiedzieli że mogą nas przeszkolić ale nie gwarantują że dostaniemy dzieciątko...jeszcze takie małe, my chcemy takie do 6m-cy...

_________________
[url=http://www.fertilityfriend.com/home/asia]Moje wykresy[/url]
Zosia urodzona 24.08.2009r w 32tc waga 1860g, 48cm


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Witam!
PostZamieszczono: 21 sie 2007 13:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2007 00:00
Posty: 22
Lokalizacja: Rybnik
Jestem od niedawna na forum, przeczytalam wlasnie Wasze wypowiedzi na temat OAO w Rybniku, pracuje w instytucji scisle wspolpracujacej z OAO, gdybym mogla w czyms pomoc to prosze smialo pytac - w miare mozliwosci odpowiem na pytania :D
Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 21 sie 2007 13:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2005 00:00
Posty: 458
Lokalizacja: Pszczyna, ślask
ile mnie więcej czeka się w Rybniku na dzidziusia?? Czy wszystkie pary dostają dzieci??

_________________
[url=http://www.fertilityfriend.com/home/asia]Moje wykresy[/url]
Zosia urodzona 24.08.2009r w 32tc waga 1860g, 48cm


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 21 sie 2007 13:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2007 00:00
Posty: 9
Witam,

czy znany jest Wam OAO w Bielsku. Jak wygląda procedura i jaki jest czas do otrzymania kwalifikacji. Czy dla wszystkich par "spełniających wymagania" ten okres jest identyczny?
Dzięki ,
Pozdrawiam m.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group