Wyświetl temat - Bardzo niski estradiol

Ogłoszenie!

Strefa czasowa UTC

[ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: wt maja 21, 2019 11:23 am 

Szanowny Panie Doktorze!
Sam jestem lekarzem internsita i niestety nikt nie potrafi mi pomóc. Oligoasthenoteratozoospermia. W 3 krotnych badaniach nasienia- 3-5,5 mln plemników, żywotność ok, ruchliwość od 8 do 29%, morfologia niecały 1% 190-290 tyś, raz było 1,5 mln Leu, raz w badaniu seminogramu opisane dość liczne bakterie i pojedyncze erytrocyty i kryształy sperminy. Kilkukrotnie posiewy ujemne. Raz po masażu prostaty E. Fecalis spp . I S. Epidermidis nieliczne- możliwa flora fizjologiczna- zanieczyszczenie. W Usg jąder prawe najdrze powiekszone z torbiela 6 x 8 mm, prostata ok. W wieku 3 lat operacja wnetrostwa prawego i obustronnej przepukliny pachwinowej. W hormonach odchylenia: PRL 29 przy normie 15, estradiol ponizej 5 pg norma od 12, kortyzol 22 przy normie 15. Reszta ok. Plazma nasienia cytryniany 1,9 mg/ml norma 1-8, fruktoza 1,2 mg/ml 0,9-4,5, alfa glukozydaza 11 mU/ml przy normie >10. Od 4 lat żółte galaretki w nasieniu jak.makarony, pojawiły się nagle przy zmniejszeniu częstości współżycia. Zastosowałem w.ciągu roku różne terapie: doksycyklina 2 x 100 mg 15 dni, pozniej Summamed 1,0G raz, później 15 dni 2 x 1 G Augmentin z Cipronexem 2 x 500 mg przez około 20 dni. Galaretki sa dalej. Tym Wiecej im częstość współżycia mniejsza. Po Augmentinie i Cpironexie nie.robiłem kontroli nasienia ale galaretki sa dalej.

Niestety nie zrobiono antybiogramu przy nielicznych E. Fecalis.
Rozrod wspomagany odpada ze względu na światopogląd.
Bardzo stresujący tryb życia. Lecze się na nadciśnienie.
Co jeszcze doktorze mogę zrobić? Proszę o pomoc.
Mam wrazenie ze mam gdzieś przewlekle zapalenie, może najadrza, moze pęcherzyków nasiennych. Czasami po stosunku tępy ból prawa pachwina.

PostZamieszczono: sob maja 25, 2019 4:48 am 
Ekspert Bociana
Ekspert Bociana

Witam,
Trudno jest ustalić konkrety via internet.