Wyświetl temat - KLINIKA SALVE MEDICA W ŁODZI

Ogłoszenie!

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1831 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 123  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 gru 2008 22:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2007 01:00
Posty: 380
Lokalizacja: Łódź
Witam Was kochane dziewczynki juz jestem po 1-szym snie chyba powoli puszczaja srodki bo boli brzuszek Moje wrażenia z punkcji sa bardzo, bardzo pozytywne i na prawde nic nie bolało Ja zgodnie z obietnića śpiewałam całą punkcje a potem dr. sie udzieliła moja piosenka i podczas punkcji asikOOgwizdał sobie te piosenki także obie podeszłysmy do tego z bardzo dobrym i humorystcznym nastawieniem Pani Ania i Iwonka się smiały i wogole cały zespół jest SUPER
to teraz dpo rzeczy ja mam tylko jedna komórke ktora jak na razie do godz. 13 została zaplodniona i dzieli sie co dalej to juz jest poza mną trzeba mieć tylko nadzieje , która mnie nie opuszcza Pani małgosia powiedziała ze transfer w poniedziałek o 8 jeżeli z komórka bedzie wzystko Ok takze ja Was dalej prosze o modlitwe bo u nas jak same widzicie toczy sie cały czas walka mika909podczas punkcji czułam twoja siłe za która dziekuj.e i jak Cie osobiscie potkam to Cie wyściskam Teraz Wam powiem lepszy numer ze przez to wszstko tosie poznalismy zasikOOi z jej mężem ( jacy weseli ludzie) i własnie takich ludzi potrzeba bo punkcji i wyobrazcie sobie ze wyszlismy z Sale około 12-13 pojechalismy razem na zasłuzony obiad i jeszce do manufaktury do sowy na ciastko Czułysmy sie świetnie i nasi panowie tez takze około 17 bylismy w domu i to jest to POZYTYWNE NASTAWIENIE zeby potem byc takim silnym jak my
Jeszce raz bardzo Wam wszystkim dziekujemy za wsparcie to na pewno pomogło :D :D :D
[/b]vivi2003mam dla Ciebie dobra wiadomośc jak bedzie ok to sie w poniedziałek spotkamy bo ja mam byc o 7.30 przed transferem wiec cie usciskam Nie bój się BĘDZEIE wszstko OK

Dodane po: 23 minutach:

Bardzo Was teraz prosze napiszcie jak nalezy przygotować sie do transferu co wziaść ze soba jakie dokumenty i jak to wszystko wygląda? :D :D :D

_________________
____________________________________
II ICSI Udało się ;
100%rośnie KUBULEK !!!!2547g MIŁOŚCI
http://babystrology.com/tickers/baby-ti ... abycount=1"


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 gru 2008 22:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2008 00:00
Posty: 620
be1 to lepszych wiadomości nie mogłaś napisać ciesze się że będziesz w poniedziałek, komóreczka na pewno pięknie się rozwinie trzymam za was kciuki mocno mocno, nic się nie przejmuj zresztą nie muszę tego mówić bo mądra i rozsądna z ciebie kobitka, pozdrawiam i trzymaj się cieplutko

Dodane po: 5 minutach:

be1 to wreszcie się spotkamy i będzie okazja do pogadania ja przyjadę troche wcześniej fajnie że będzie przy mnie jakaś "znajoma duszyczka"

_________________
salve II ICSI- *
crio, 10dpt-beta 589,9; 12dpt 1555
Luty 2010- jest z nami synuś


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 gru 2008 22:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2007 01:00
Posty: 43
Lokalizacja: Irlandia
be1 z takim nastawieniem wszystko musi sie udac :) ja dzis jestem w 7dpt i sam transfer wspominam milo, no moze oprocz uczucia pelnego pecherza :) trzeba ze soba wziac koszulke do przebrania i kapcie

_________________
Salve

06.12 ICSI z KD *dziekuje dawczyni
17/02/09 - mam juz 64mm :)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 gru 2008 23:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2007 01:00
Posty: 380
Lokalizacja: Łódź
zazzulaa jak wyglada cały taki transfer ijak długo jeszce po nim musiz tam być ? oj to ten pecherz nie złe daje czadu ?A gdzie masz si napoic w domku czy tam w Salve ?Kochana to Ty juz w sobotke możesz testowac ?

[/b]asikOObardzo sie cieszę ze moglismy Was poznac i gdyby mi ktos wczoraj powiedział ze tak miło spedzę ten dzien punkcji to bym nie uwierzyła Mamy nadzieje ze ta znajomość będzie pielegnowana bo z takimi wesołkami to warto trzymać :D

Dodane po: 14 minutach:

adaaniakto decyduje o nacięciu tej otoczki ? Ja juz dzis powiedziałam o tym p. małgosi ale to chyba decyduje dr. chociaz ona powiedziała ze w moim przypadku prawdopodobnie ja natną czy ja nie za szybko bym miała ten transfer ze juz w poniedziałek jak sie liczy te doby?
oraz jezeli chodzi o podanie progesteronu przed transferem kto o tym decyduje komu mam powiedzieć ?że koniecznie go chcę!

_________________
____________________________________
II ICSI Udało się ;
100%rośnie KUBULEK !!!!2547g MIŁOŚCI
http://babystrology.com/tickers/baby-ti ... abycount=1"


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 gru 2008 23:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2008 00:00
Posty: 1093
Lokalizacja: okolice Łodzi
be1 super wieści , Kochana ! Zobaczysz Twoja komóreczka się spisze na medal. Transfer przypomina IUI , nic nie boli, nie licząc pełnego pęcherza...ale to pryszcz w porównaniu z tym co Cię czeka jak ujrzysz wynik bety po 13 dniach po transferze ! Wierzę,że Cebie jak i Asik00 czeka wielkie szczęście ! Oczywiście na to konto ślę Wam pozytywną energię :D Daj znać koniecznie po telefonie p. Małgosi. Kurcze, przez Ciebie w poniedziałek w pracy będę siedziała jak na szpilkach :D :D :D
A teraz parę słów o mnie. Cholernie dłuży mi się czekanie na wynik mojego transferu. Najchętniej już dziś pobiegłabym na betę ! Zaczyna mnie pobolewać w dole brzucha i to mnie nieco martwi , ale ogólnie ok ! Pozdrawiam i czekam na info !

_________________
laparo ok, histero ok , 4 x IUI klapa
Salve- od 07. 08r.
I ICSI Salve 19.09.08r. :-) później :-( ,
crio 08.12.08r. :-( , II ICSI -11.04. 09r. :-(
20.06.09 r. - crio :-(
nie mam już sił...........

per aspera ad astra ...


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 gru 2008 23:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2007 01:00
Posty: 43
Lokalizacja: Irlandia
be1 ja pilam po drodze do Łodzi, czyli zaczęłam jakieś 3 godziny przed transferem, no i pod koniec bylo juz ciezko wytrzymac, przezd transferem pozwolono mi wysikac 3 kropelki :) ok 1 godziny przed transferem podaja leki dozylnie i domiesniowo (no-spe i progesteron chyba) i tabletke doustnie rozluzniajaca, zeby sie nie stresowac:) ja miałam zatrzyki podawane tylko domięśniowo, bo panie w zabiegowym, w tym p. Malgosia nie mogły mi założyć wenflonu (taka moja uroda że mi nie widać żył). podczas transferu ma sie sluchaweczki na uszach i slucha muzyki, wiec jest milo i przyjemnie, a trwalo to chyba nie dłużej niż pół godziny, potem leżałam jeszcze prawie 2 godziny, bo przed nami była dłuższa podróż (prawie 200km), jeśli mieszka się blisko, to ponoć wystarczy niecała godzina leżakowania,
ja planuje testować już we wtorek, to będzie mój 10 dpt blastusi, więc już będę mogła, boję się strasznie, najgorsze jest to czekanie

_________________
Salve

06.12 ICSI z KD *dziekuje dawczyni
17/02/09 - mam juz 64mm :)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 gru 2008 23:25 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2008 00:00
Posty: 1093
Lokalizacja: okolice Łodzi
be1 zastrzyk z progesteronu dostaniesz 30 min. przed transferem. Dają go siostrzyczki w zabiegowym. N ic się nie martw, ja za pierwszym razem też miałam transfer 3 dniowych zarodków , no i się udało... to co stało się później nie miało związku z działaniem naszego doktora tylko z tym cholernym wirusem opryszczki :cry: Także nic nie bój - będzie dobrze , ZROZUMIANO !

_________________
laparo ok, histero ok , 4 x IUI klapa
Salve- od 07. 08r.
I ICSI Salve 19.09.08r. :-) później :-( ,
crio 08.12.08r. :-( , II ICSI -11.04. 09r. :-(
20.06.09 r. - crio :-(
nie mam już sił...........

per aspera ad astra ...


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 gru 2008 23:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2007 01:00
Posty: 380
Lokalizacja: Łódź
mika909oj dzieki Ci ze sie odezwałaś Jeszce raz dziekuję za wszystko to pomogło Teraz całą swoja pozytywna mc przekazuje Tobie Może ten ból jest przez to ze jajeczko sie zagniezdza Jejku zmartwiło mniew to ze pracujesz ja ide na zwolnienie tobie tez jest potrzebne . w d... z ta robota pomyśl o tym prosze :D

_________________
____________________________________
II ICSI Udało się ;
100%rośnie KUBULEK !!!!2547g MIŁOŚCI
http://babystrology.com/tickers/baby-ti ... abycount=1"


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 gru 2008 23:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2008 00:00
Posty: 1093
Lokalizacja: okolice Łodzi
be1 tak , tak masz rację ! Czekam na wynik, a więc jeszcze do 22 grudnia na pewno popracuję , a gdyby sie okazało ,że jest dzidzi to od nowego roku zmykam na zwolnienie. Ach, przy moim zawodzie to wskazane - bardzo , bardzo !

_________________
laparo ok, histero ok , 4 x IUI klapa
Salve- od 07. 08r.
I ICSI Salve 19.09.08r. :-) później :-( ,
crio 08.12.08r. :-( , II ICSI -11.04. 09r. :-(
20.06.09 r. - crio :-(
nie mam już sił...........

per aspera ad astra ...


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 gru 2008 23:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2007 01:00
Posty: 380
Lokalizacja: Łódź
mika909 a o ten progesteron to trzeba sie dopomniec czy dadzą go same o boze i znowu ten wenflon nic mnie tak dobija jak pobieranie krwi i zakładanie wenflonu Brrrrr Juz mam stracha jak sobie pomysle
A trzeba byc naczczo ?Oj ochana tak bym sie chciała juz do ciebie przutulić :caluje bo ja to jestem taka przytulanka a to przez te dzieci , ktore sie zawze tuli w pracy i caluje i potem te wirusy 8O

_________________
____________________________________
II ICSI Udało się ;
100%rośnie KUBULEK !!!!2547g MIŁOŚCI
http://babystrology.com/tickers/baby-ti ... abycount=1"


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 gru 2008 23:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2008 00:00
Posty: 620
mika909 tak pilnie czytam co piszesz ja punkcję mam w poniedziałek i trochę sie martwię jak można uchronić sie przed tym wirusem, żeby nie zaszkodził fasolce co dr powiedział ci na ten temat bo ja nie mam pojęcia u mnie opryszczka nieraz wychodzi i chciałabym temu jakoś zapobiec, swoja droga to jest straszne że takie dziadostwo jest w stanie przekreślić rozwijajace się życie.
zazula mika trzymam kciuki za betkę

_________________
salve II ICSI- *
crio, 10dpt-beta 589,9; 12dpt 1555
Luty 2010- jest z nami synuś


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 gru 2008 23:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2008 00:00
Posty: 1093
Lokalizacja: okolice Łodzi
be1 Słonko moje, ja się nie dopominałam o progesteron. Zarówno za pierwszym jak i drugim razem dostałam od ręki. Po ostatnim transferze ten sam progesteron w podójnej dawce w zastrzykach dostał do wstrzykiwań przez 14 dni do wyniku bety. Bardzo gęste mazidło i boli jak diabli... ale czego się nie robi :( Przed transferem nie musisz być na czczo , tylko spożyj min. 1,5 lita płynów. Zacznij żłopać w czasie drogi do Salve to jakoś wytrzymasz :D Misiaku, ja też bym chciała się przytulić ale przede wszystkim gratulować Ci sukcesu w tej walce !!! Tak się stanie. Musi się stać !

Dodane po: 5 minutach:

vivi2003 niestety młody zarodek nie ma szans z wirusem opryszczki. Ja po ostatnim niemiłym zdarzeniu z jego udziałem przez dwa miesiące stosowałm terapię antywirusową na wyciszenie tego dziadostwa. Brałam lek o nazwie : Heviran, Isoprine oraz stosowałam terapię aparatem super mora. Mam nadzięję, że tym razem nie zaatakuje mnie i Ciebie to świństwo ! Pozdro ! Acha, dr S. polecał zaszczepienie się przeciwko grypie, ale ja z tego nie skorzystałam - po poradzie u innego lekarza z dziedziny wirusów.

_________________
laparo ok, histero ok , 4 x IUI klapa
Salve- od 07. 08r.
I ICSI Salve 19.09.08r. :-) później :-( ,
crio 08.12.08r. :-( , II ICSI -11.04. 09r. :-(
20.06.09 r. - crio :-(
nie mam już sił...........

per aspera ad astra ...


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 gru 2008 23:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2007 01:00
Posty: 380
Lokalizacja: Łódź
mika909 koleja rzeczy jest to , że Ty Aniołku 1-sza zaczęłaś i to ja tobie 1-sza GRATULOWAĆ wytrwałości w poczynaniach bo ty o wiele więcej ode mnie przeszłas zreszta nie kolej teraz na wyliczanie , która więcej ważne że jestesmy bardzo , bardzo DZIELNE ide się połozyc bo mnie brzuszek peknie buziaki Caluje cie goroąco na ta nocke Śpij dobrze :D

_________________
____________________________________
II ICSI Udało się ;
100%rośnie KUBULEK !!!!2547g MIŁOŚCI
http://babystrology.com/tickers/baby-ti ... abycount=1"


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 gru 2008 23:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2008 00:00
Posty: 1093
Lokalizacja: okolice Łodzi
be1 tak, tak odpoczywaj sobie ! Ja Cię wyprzedzam o równy tydzień ! Więc jeszcze przed Nowym Rokiem będzie wielkie ściskanie ! :D

_________________
laparo ok, histero ok , 4 x IUI klapa
Salve- od 07. 08r.
I ICSI Salve 19.09.08r. :-) później :-( ,
crio 08.12.08r. :-( , II ICSI -11.04. 09r. :-(
20.06.09 r. - crio :-(
nie mam już sił...........

per aspera ad astra ...


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 14 gru 2008 09:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2008 00:00
Posty: 620
dziewczynki a ten progesteron to domięśniowo?czyli trzeba chodzić do przychodni bo mąż chyba nie zrobi bo to taka długa igłą no nie?jak 2 x dziennie to dwóch zastrzyków na raz nie można za bardzo? jak mówicie?

_________________
salve II ICSI- *
crio, 10dpt-beta 589,9; 12dpt 1555
Luty 2010- jest z nami synuś


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1831 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 123  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group