Wyświetl temat - Gdzie iui na NFZ?

Ogłoszenie!

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostZamieszczono: 27 lut 2008 11:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2008 01:00
Posty: 21
Cześć a w Warszawie z nasienia dawcy gdzie można zrobić.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 27 lut 2008 23:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sty 2007 01:00
Posty: 1
witam inseminację na NFZ robią w Poznaniu na ul. Polnej w szpitalu tylko najpierw należy być pacjętką u nich w przychodni i potem kieują na inseminację do ich szpitala


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 01 mar 2008 22:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2008 01:00
Posty: 21
Dzięki anula_24 znalazłam w Warszawie.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 04 mar 2008 16:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2008 01:00
Posty: 1654
a w krakowie gdzie mozna :?:


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 10 mar 2008 12:32 
Offline
Awatar użytkownika
Członek Stowarzyszenia

Rejestracja: 17 paź 2007 00:00
Posty: 21178
Lokalizacja: Szczecin
czy ktoras z was mala robione IUI na NFZ w gdansku? jezeli tak to bardzo prosze o informacje gdzie...

_________________
8 lat starań,4 aniołki [*][**][*]
II ICSI...
06.08.2009 urodził sie nasz synek Michaś :love:
NATURALNY CUD...
23.10.2011 urodziła sie nasza córeczka Zosia :love:
kolejny naturalny cud!!! TP 01.09.2015 :love:


AMAIKOWY BAZAR


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 12 mar 2008 20:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2007 01:00
Posty: 1119
Dziewczyny napiszcie mi proszę coś więcej na temat procedur jakie obowiązuja na Dyrekcyjnej we Wrocku aby podejść do iui na nfz oraz namiary lekarza.

_________________
Moje dwa szczęścia- Lena i Marysia
Kolejny dzień przynosi nam nowe szanse :)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 23 kwie 2008 11:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2008 00:00
Posty: 48
Bardzo proszę o informację gdzie i jak w Warszawie można szukać IUI refundowanej z NFZ. Jak się do tego zabrać? Ile czasu czeka się na zabieg? Bardzo dziękuję!


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 23 kwie 2008 12:05 
Awatar użytkownika
:D :D :D


Ostatnio zmieniony 09 sie 2010 14:14 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 23 kwie 2008 19:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2003 00:00
Posty: 832
Lokalizacja: Śląsk
nie wiem jak z dawcą,
a samo IUI jest bezpłatne.
Najlepiej zadzwoń do dr, będzie 9 maja w tej klinice.


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 14 paź 2008 17:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2006 01:00
Posty: 243
Bardzo proszę o informacje gdzie w województwie śląskim lub małopolskim można zrobić inseminację na NFZ?

Jeśli chodzi o dr Tomasza Banet to niestety już nie przyjmuje w bielsku na młodzieżowej, wiec on chyba odpada :(

pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 16 paź 2008 18:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2008 00:00
Posty: 442
Lokalizacja: śląsk
Też mnie to interesuje śląskie teraz to mnie zmartwiłaś a już myślałam że tam się udamy szkoda... :mur:
wyszukałam w necie www.tomaszbanet.com
przyjmuje w Pszczynie na ul. Złotej 10
nr. tel:606 499 866
może komuś się przyda ... :)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 17 gru 2008 18:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2008 00:00
Posty: 60
Lokalizacja: Wrocław
Czy ktos sie orintuje czy mozna jeszcze wykonac IUI na Dyrekcyjnej we Wroclawiu?
Zastanawiam sie jak to wyglada- trzeba miec zrobione badania? Co ze stymulacja i monitoringiem? (interesuje mnie jak to wyglada niekoniecznie we Wroclawiu)

_________________
Pozdrawiam
Dominika
starania od 10.2006, plemniki super, PCOS + insulinooporność, wrogi śluz, HSG-ok
od 12.2008 koniec prób :( od 02.2010 nowy początek
02.2010 kauteryzacja jajników+HSG
???- IUI


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 19 gru 2008 19:20 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2008 01:00
Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Dziewczyny, pomóżcie bo tracę sens życia, czy wiecie gdzie w Krakowie w którym szpitali można zrobić IUI na kasę chorych, proszę pomóżcie bo widzę, że jestem już którąś z kolei co pyta was a nie dostajemy odpowiedzi. Proszę powiedzcie również czy na NFZ przygotowują jakoś nasienie czy niestety nie robią nic

_________________
03. 2008 - 1 ISCI Novum
04.04. 2008 - transfer dwóch koniczynek
17.12.2009 - synek Bartuś
06.2011 - I Crio
21.07 - zobaczyłam bijące serduszko, cudzie trwaj....


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 19 gru 2008 19:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2008 00:00
Posty: 60
Lokalizacja: Wrocław
Martikas
ja już przestałam liczyć na odpowiedź tutaj- chyba wszyscy sie nastawili, ze trzeba za to zaplacic. Polecam dzwonienie po szpitalach- ja tym sposobem dowiedzialam sie gdzie zrobic HSG.

_________________
Pozdrawiam
Dominika
starania od 10.2006, plemniki super, PCOS + insulinooporność, wrogi śluz, HSG-ok
od 12.2008 koniec prób :( od 02.2010 nowy początek
02.2010 kauteryzacja jajników+HSG
???- IUI


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostZamieszczono: 21 gru 2008 17:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2007 00:00
Posty: 31
Denika doczytałam się w stopce, że w styczniu podchodzisz do iui. Czyli tak jak ja:) Myślę, że u mnie ten 12 dc wypadnie jakoś koło 3.01 (jestem stymulowana CLO) Napisz proszę, czy Twój lekarz zalecił Ci przyjęcie pregnylu czy masz się po prostu stawić na samo IUI? Naczytałam się, że prawie każda dostaje pregnyl na pęknięcie ok 36 godz. przed IUI.
Pozdrowionka:)


Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group