Wyświetl temat - Rodzina zaprzyjaźniona - odrzucenie kandydatury

Ogłoszenie!

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 03 cze 2009 08:30 
Awatar użytkownika

Zgłosiłam moją kandydaturę na rodzinę zaprzyjaźnioną w Ośrodku Opiekuńczo-Adopcyjnym w Poznaniu i w okolicznościach dla mnie niezrozumiałych moja kandydatura została odrzucona. Powodem (według mnie mało przekonującym) był fakt, iż jestem osobą bezdzietną i nie posiadam doświadczenia w wychowywaniu dzieci.
Mam 40 lat, jestem z zawodu specjalistą pracy socjalnej, ukończyłam szkołę o kierunku "Podstawy psychologii i socjologii", jestem zatrudniona w Polskim Komitecie Pomocy Społecznej, pracuję na codzień z osobami z zaburzeniami psychicznymi.
Jestem osobą niezamężną, mieszkam od niedawna w Poznaniu i nie mam tutaj rodziny. Brakuje mi bliskiego kontaktu o rodzinnym charakterze, dlatego pomyślałam, że taki kontakt mogłabym nawiązać z dzieckiem, które jest w podobnej sytuacji. Proponowałam częste odwiedziny, pomoc w wychowaniu, rozwiązywaniu problemów, w miarę możliwości wsparcie finansowe...
Jestem osobą odpowiedzialną, kulturalną, rozsądną, wrażliwą.
Wydaje mi się, że odrzucenie mojej kandydatury jest nieuzasadnione.
Ponadto potraktowano mnie dziwnie. Pierwsza rozmowa, na którą umówiono mnie po kilku dniach, była dość miła, trwała ok. 1,5 godziny.