Wyświetl temat - REGULAMIN FORUM NASZ BOCIAN

Ogłoszenie!

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 16 cze 2013 19:45 
Offline
Awatar użytkownika
Członek Stowarzyszenia

Rejestracja: 15 lip 2004 00:00
Posty: 16118
Ostatnia aktualizacja: 25.05.2018.

INFORMACJE O FORUM

1. Właścicielem portalu nasz-bocian.pl. jest Stowarzyszenie na Rzecz Leczenia Niepłodności i Wspierania Adopcji Nasz Bocian z siedzibą w Warszawie,ul. Południowa 30/6 m.4, które realizuje swoją misję statutową również za pośrednictwem portalu.

2. Głównym tematem naszego portalu jest problematyka związana z niepłodnością i niezamierzoną bezdzietnością.

ZASADY KORZYSTANIA Z FORUM

3. Zastanów się na jaki temat będziesz pisać i znajdź dział najbardziej odpowiadający temu tematowi. Trzymaj się tematu wątku (nie dotyczy działów Pogadajmy i HydeParku). Wątki nie odpowiadające tematowi działu będą zamykane i/lub usuwane przez moderatorów.

4. Zanim rozpoczniesz nowy wątek sprawdź, czy nikt przed tobą nie pisał już kiedyś w tej sprawie. Do przeszukiwania forum najlepiej użyć wyszukiwarki.

5. Zakładając nowy wątek jasno sformułuj jego temat - np. "Stosunek LH do FSH" albo "Adopcja przez osobę samotną". Nie pisz: "Mam pytanie" lub "Proszę o odpowiedź”.

6. Fora merytoryczne są skarbnicą wiedzy – nie zaśmiecaj jej nic nie wnoszącymi postami "Popieram", "Też tak myślę" itp. W działach merytorycznych nie składaj życzeń urodzinowych, nie prowadź luźnych rozmów itd. Zrób to w dziale Pogadajmy, HydePark lub użyj prywatnej wiadomości. Jeśli chcesz komuś pogratulować, wesprzeć, podtrzymać na duchu itp. ogranicz się do minimum. Wyrazy empatii mogą stanowić tylko dodatek do merytorycznej treści. Posty zawierające wyłącznie wyrazy empatii będą usuwane. Pamiętaj, że ideą wątków merytorycznych jest wymiana informacji, wiedzy i doświadczeń.

7. Pisząc posty na forum miej na uwadze, że czytają cię osoby na różnych etapach drogi, o różnej wrażliwości – pamiętaj aby ich nie krzywdzić. Nie stosuj przemocy słownej w dyskusjach. Szanuj pozostałych uczestników i ich poglądy. Nie oceniaj ich. NIGDY nie używaj słów niecenzuralnych. Słowa niecenzuralne będą podlegały moderacji. Część z nich moderowana jest automatycznie, przez system (dotyczy to również wulgaryzmów użytych w pw).

8. Pisząc post stosuj zasady netykiety. Nie cytuj całych wiadomości a jedynie fragmenty, do których się odnosisz, nie krzycz (nie pisz dużymi literami) bez potrzeby, nie nadużywaj ikonek i kolorów. Odpowiedzialność za treść postu spoczywa na autorze. Pamiętaj też, że podając pewne informacje na swój temat możesz zostać łatwo zidentyfikowany/zidentyfikowana.

9. Pisząc posty pamiętaj o tym, że forum powstało głównie po to, by służyć wymianie informacji, a nie ilustracji. Jeśli chcesz coś wyrazić, użyj pojedynczej emotki. Większe ilości będą usuwane. Ograniczenie nie dotyczy pierwszych postów wątków przy zachowaniu wymogu czytelności.

10. Na forum zabronione jest używanie wszelkiego rodzaju grafik - "suwaczków" obrazujących zaawansowanie ciąży lub wiek dziecka. Jeśli koniecznie chcesz taką informację zamieścić - możesz to zrobić tylko i wyłącznie umieszczając w podpisie link do strony z suwaczkiem .

11. Na stronach forum zabronione jest umieszczanie reklam lub treści o charakterze reklamowym oraz linków do wszelkiego rodzaju konkursów. Dotyczy to treści postów, podpisów oraz wiadomości prywatnych.

12. Na forum zabronione jest udostępnianie danych osobowych osób trzecich.

13. Na stronach forum zabroniony jest obrót lekami i suplementami diety.

14. Niektóre działy mogą mieć swoje własne, dodatkowe zasady. Regulamin jest zapisany w jednym z pierwszych wątków w danym dziale. Twoim obowiązkiem jest zapoznanie się z regulaminem działu, w którym piszesz i stosowanie się do jego postanowień.

15. Nie udzielaj porad medycznych, nie diagnozuj. Dziel się wiedzą i doświadczeniem, nie używaj ich jako wytycznych do postępowania w każdym innym przypadku. Wyjątkiem są nasi lekarze eksperci.

16. Treści mające charakter spamu bedą usuwane przez moderatorow forum. Niedopuszczalne jest również spamowanie za pośrednictwem prywatnych wiadomości. Administratorzy i moderatorzy forum mogą umieszczać na wątkach posty tej samej treści w przypadkach, które tego wymagają (ogłoszenia, ważne informacje itp.)

17. Gdy nie jesteś pewien(a) jak coś zrobić zapytaj o to w dziale Portal Nasz Bocian.

18. Każdy użytkownik forum może posiadać wyłącznie jedno konto. Kolejne będą usuwane. Jeśli masz problem z logowaniem nie twórz nowego konta - skontaktuj się z administratorem forum (admin@nasz-bocian.pl) lub moderatorami (moderatorzy@nasz-bocian.pl), opisz swój problem. Podwójne konto mogą posiadać określeni użytkownicy w szczególnych przypadkach, wyłącznie za wiedzą i zgodą administratora forum.

OŚRODKI LECZENIA NIEPŁODNOŚCI

19. Osoby, mające jakiekolwiek afiliacje z ośrodkami leczenia niepłodności, ośrodkami adopcyjnymi lub organami je nadzorującymi, firmami farmaceutycznymi oraz wszelkimi podmiotami zajmującymi się w ramach swojej działalności niezamierzoną bezdzietnością, niepłodnością i jej leczeniem lub adopcją, a które są zainteresowane posiadaniem konta na forum Nasz Bocian, mają obowiązek zastosowania nazwy użytkownika, która jednoznacznie i bez wątpliwości będzie wskazywała na afiliacje z którymkolwiek z wyżej wskazanych podmiotów lub grup podmiotów. Konto nie może służyć celom promocyjnym ani reklamowym.

ANKIETY I MEDIA

20. Jeśli chcesz umieścić ankietę na stronach stowarzyszenia, musisz uzyskać na to zgodę. Napisz: moderatorzy@nasz-bocian.pl Posty na temat ankietowania umieszczone bez zgody administratora będą usuwane przez moderatorów forum. Zgody wymaga również rozsyłanie ankiet za pośrednictwem prywatnych wiadomości.

21. Osoby poszukujące bohaterów artykułów, programów telewizyjnych, radiowych itp. a także wsparcia merytorycznego dla przygotowywanych materiałów, proszone są o kontakt z zarządem stowarzyszenia. Adres kontaktowy: stowarzyszenie@nasz-bocian.pl

22. Osoby pragnące wykorzystać fragmenty wypowiedzi użytkowników portalu w celach naukowych, medialnych i innych, są zobowiązane do uzyskania zgody zarządu stowarzyszenia (adres kontaktowy: stowarzyszenie@nasz-bocian.pl) oraz do późniejszego zanonimizowania wykorzystanych wypowiedzi.

UPRAWNIENIA ADMINISTRATORÓW I MODERATORÓW

23. Administratorzy i moderatorzy nadzorując forum mogą dzielić, łączyć, przesuwać i usuwać posty, fragmenty postów i całe wątki niezgodne z regulaminem, dlatego jeżeli twój post lub wątek zniknie nie umieszczaj go ponownie w tym samym miejscu, tylko napisz do administratora (admin@nasz-bocian.pl ) lub moderatorów (moderatorzy@nasz-bocian.pl) z prośbą o wyjaśnienie.

24. Wraz z rozwojem forum zapisy regulaminu mogą ulegać zmianie. Użytkowanie konta równoznaczne jest z akceptacją aktualnej wersji regulaminu, w przypadku braku akceptacji zmian użytkownik zobowiązany jest do rezygnacji z uczestnictwa na forum.

25. Przypadki łamania regulaminu mogą skutkować:
- wezwaniem użytkownika do podjęcia określonych działań naprawczych w wyznaczonym czasie,
- zwróceniem uwagi (w przypadku niewielkich potknięć użytkowników)
- upomnieniem,
- tymczasową lub stałą blokadą dostępu do forum (po dwóch nieskutecznych upomnieniach).
W szczególnych przypadkach administrator, na wniosek moderatora lub użytkowników forum, może pominąć stopniowanie konsekwencji i ukarać użytkownika forum natychmiastową blokadą dostępu do forum. Blokadę dostępu otrzymają wszyscy użytkownicy rozsyłający spam (w treści wątków i/lub za pomocą pw - prywatnych wiadomości).

26. Powyższe zasady stosuje się do wszelkich treści umieszczanych przez użytkowników na stronach portalu Stowarzyszenia Nasz Bocian.

INFORMACJE DLA UŻYTKOWNIKÓW

27. Odpowiedzialność za treść postu spoczywa na jego autorze i pozostaje on jej administratorem. Użytkownicy mają prawo edytowania i usuwania treści umieszczonych przez siebie na forum oraz prawo usunięcia posiadanego na forum konta. Każdy użytkownik może samodzielnie dokonać powyższych czynności w dowolnym momencie. W razie wystąpienia jakichkolwiek trudności z tym związanych, należy skontaktować się z moderatorami lub administratorami forum: moderatorzy@nasz-bocian.pl.

28. Z umieszczonych na portalu postów mogą korzystać osoby zewnętrzne (np. dziennikarze i naukowcy) wykorzystując je w artykułach lub publikacjach w sposób zanonimizowany i jedynie za zgodą zarządu Stowarzyszenia Nasz Bocian.


OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Każdej osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do uzyskania informacji o zasadach przetwarzania i zabezpieczania danych oraz kontroli ich przetwarzania w oparciu o art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO).

INFORMACJA DLA ZAREJESTROWANYCH UŻYTKOWNIKÓW PORTALU
Stowarzyszenia Na Rzecz Leczenia Niepłodności i Wspierania Adopcji Nasz Bocian
(dalej: „Nasz Bocian” )

1. „Nasz Bocian” z siedzibą w Warszawie ul. Południowa 30/6 m.4, 04-789 Warszawa adres email: stowarzyszenie@nasz-bocian.pl jest administratorem Pani/Pana danych osobowych.
2. "Nasz Bocian” nie wyznaczył Inspektora ochrony danych w myśl art. 37 RODO. Kontakt w sprawie realizacji przepisów w zakresie ochrony danych osobowych w stowarzyszeniu możliwy jest pod adresem: stowarzyszenie@nasz-bocian.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu umożliwienia korzystania z funkcjonalności portalu (w tym forum) Stowarzyszenia „Nasz Bocian” prowadzonego obecnie pod adresem http://www.nasz-bocian.pl (zwanego dalej: „portalem”).
4. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), tj. art.6 ust.1 lit. a i b
5. Na podstawie i w granicach przepisów prawa Pani/Pana dane mogą być udostępnione innym podmiotom upoważnionym.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być władze Stowarzyszenia „Nasz Bocian”, partnerzy, wolontariusze Stowarzyszenia „Nasz Bocian”, podmioty zajmujące się utrzymaniem i wsparciem informatycznym przy prowadzeniu portalu.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres funkcjonowania portalu bądź do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych.
8. „Nasz Bocian” nie będzie przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zostanie Pan/Pani o niej niezwłocznie poinformowany/poinformowana.
9. Posiada Pani/Pana prawo do żądania od administratora dostępu do własnych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
10. Gdy uzna Pani/Pana, iż „Nasz Bocian” jako administrator danych, przetwarza je w sposób naruszający przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem korzystania z funkcjonalności portalu Stowarzyszenia „Nasz Bocian”, a ich niepodanie uniemożliwi Stowarzyszeniu możliwość weryfikacji uprawnień do skorzystania z forum oraz uniemożliwi korzystnie z forum
12. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu przedstawienia Pani/Pana informacji o dodatkowych aktywnościach Stowarzyszenia bądź zapraszaniu do uczestnictwa w tychże i nie będzie wiązać się to z żadnymi dodatkowymi konsekwencjami względem osoby, której dane dotyczą. Dane nie będą profilowane.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group