Wyświetl temat - Stymulacja Menogonem,a plamienia po miesiaczce.

www.nasz-bocian.pl
http://www.nasz-bocian.pl/phpbbforum/

Stymulacja Menogonem,a plamienia po miesiaczce.
http://www.nasz-bocian.pl/phpbbforum/viewtopic.php?f=21&t=61868
Strona 1 z 1

Autor:  alicjaa [ 26 gru 2008 12:02 ]
Tytuł:  Stymulacja Menogonem,a plamienia po miesiaczce.

Witam Panie doktorze znow mam pytanie do Pana i bardzo prosze o odpowiedz poniewaz strasznie sie martwie.
5 dnia cyklu zaczelam stymulacje MENOGONEM biore 4 ampulki dziennie przed IMSI ,dzis jest 9 dzien cyklu,a ja nadal poplamiam,co prawda plamienia sa niewielkie,ale mnie martwia.
Czy nie wplynie to negatywnie na moja stymulacje i podejscie do IMSI ???
Zastrzyki mam brac do 28.12. czyli 6 zastrzykow,a 29.12 mam wizyte w klinice i lekarz zdecyduje co dalej.
Jakie sa przyczyny takich plamien po miesiaczce w trakcie stymulacji ??

Pozdrawiam serdecznie i prosze o odpowiedz.
Alicja

Autor:  Jan Domitrz [ 26 gru 2008 22:09 ]
Tytuł: 

Jeżeli wczęsniej Pani przyjmowała leki hamujące czynnośc jajników np Diferelina to jest to sytuacja niegroźna i często występująca Globalnie jeżeli w końcu uda się wystymulowac i nie ma zmian w endoemtrium np poilpa to nie ma większego problemu Z poważaniem JD

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/