dr.Kardasiński/dr.Kosiec - Szp.Bielański W-wa

Archiwum forum "Gdzie się leczyć?"

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy grupa wdrożeniowa

Awatar użytkownika
KROPEK
Posty: 2692
Rejestracja: 11 gru 2002 01:00

dr.Kardasiński/dr.Kosiec - Szp.Bielański W-wa

Post autor: KROPEK »

od stycznia 2003r. oboje z mężem leczymy się w Szp.Bielańskim u dr. Kardasińskiego. Ciekawa jestem opinii o tym lekarzu jak również o dr. Taduszu Koścu (też z Bielańskiego). Kto z Was leczył się/leczy u któegoś z tych Panów?
Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie
Kropek z Joaneczką - Maciejką :) ur. 14.09.2004r. oraz Majeczką :) ur. 30.12.2005r.
[url=http://kropkowo.blox.pl/html]kropkowo[/url]
Awatar użytkownika
dorcik
Posty: 70
Rejestracja: 28 paź 2003 01:00

Post autor: dorcik »

Będzie wam pewnie przykro to słyszeć ale ja mam bardzo złe wpomnienia z dr. Kardasińskim.
Inseminacje miałam robioną po łepkach i mało profesjonalnie. Drugą już miałam mieć zaczynaną, a tu d..a. Pan dr pojechał sobie na urlop i nic nawet nie wiedziałam. Nie miałam zleconych przez niego podstawowych badań. po prawie roku męczarni w szpitalu bielańskim zdecydowałam się na wydanie trochę pieniędzy i poszliśmy z mężem do poradni specjaklizujących się w leczeniach niepłodności. I o dziwo ceny są te same, a lekarze wiedzą o czym mówią.

Nie chcę was zniuechęcać bo może w waszym przypadku wszystko będzie ok, ale poczytajcie sobie bocianowe stronki. Dużo piszą o niekompetencji i naciąganiu.
U dr Kardasińskiego płacicie okoł 500złotych za inseminację, plus około 50 złotych za wizytę. Zapewniam was, że intymności i wygody w szpitalu bielańskim mieć nie będziecie.
Awatar użytkownika
Marti1
Posty: 927
Rejestracja: 24 wrz 2003 00:00

Post autor: Marti1 »

Kropek..

My się leczymy po poronieniu u Dr. Kuśca w Invimedzie prywatnie.
Na razie mój mąż jest baardzo zadowolony...jest po kilku andrologach i zawsze miał niesmak...
A ponieważ Dr. Kusiec jest też ginekologiem to pomógł nam całościowo.. Ja mu daję na razie 5+..

Pozdrawiam,