Pseudoefedryna a jakosc nasienia?

Dr Jan Karol Wolski
Specjalista Urolog FEBU, Specjalista Chirurg Dziecięcy i Urolog Dziecięcy, Androlog kliniczny PTA. Od 1995 r. w Przychodni Leczenia Niepłodności nOvum w Warszawie zajmuje się diagnostyką i leczeniem niepłodności męskiej. Pracuje również w Klinice Nowotworów Układu Moczowego w Centrum Onkologii w Warszawie, jako chirurg operujący chorych onkologicznie mężczyzn.

Moderator: Osoby zatwierdzające - niepłodność męska

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gość

Pseudoefedryna a jakosc nasienia?

Post autor: Gość »

Szanowny Panie Doktorze.
Czy leki zawierające pseudoefedrynę, cetyryzynę (np. Cirrus, Sudafed) mogą powodować obniżenie jakości nasienia?

Jan Wolski
Ekspert Bociana
Ekspert Bociana
Posty: 6659
Rejestracja: 20 sty 2011 22:28

Re: Pseudoefedryna a jakosc nasienia?

Post autor: Jan Wolski »

Tak, są prace na ten temat.
JK Wolski

Awatar użytkownika
Gość

Re: Pseudoefedryna a jakosc nasienia?

Post autor: Gość »

Dziękuję za odpowiedź.

Jan Wolski
Ekspert Bociana
Ekspert Bociana
Posty: 6659
Rejestracja: 20 sty 2011 22:28

Re: Pseudoefedryna a jakosc nasienia?

Post autor: Jan Wolski »

Pozdrawiam
JK Wolski

ODPOWIEDZ

Wróć do „Niepłodność męska - pytania do eksperta”