KOAO Wrocław

Archiwum forum "Ośrodki i procedury adopcyjne"

Moderatorzy: Moderatorzy grupa wdrożeniowa, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
doxa
Posty: 49
Rejestracja: 02 sie 2003 00:00

KOAO Wrocław

Post autor: doxa »

Witam!
Bratnie dusze z katolickiego ośrodka we Wrocławiu odezwijcie się. my w czerwcu skończyliśmy kurs, potem kwalifikacja i cisza, okropna cisza, a teczkę mamy założoną od stycznia 2004 roku. Pozdrowienia :D :D :D
D.Cz.

Awatar użytkownika
chica4
Posty: 2259
Rejestracja: 16 lis 2002 01:00

Post autor: chica4 »

Hej, Doxa :D Od pierwszej wizyty w KOAO Wroclaw czekalismy 11 miesiecy na Olenke, wiec przyda sie jeszcze troche cierpliwosci, tym bardziej, ze sa wakacje, a to taki troche martwy okres. Kurs ukonczylismy w marcu 2003, a w pazdzierniku zadzwonil TEN telefon. Musisz uzbroic sie w cierpliwosc. Telefon zadzwoni na pewno w najbardziej nieoczekiwanym momencie, tak jak u nas. Kilka dni wczesniej dowiadywalam sie, jak wyglada sytuacja i mowili, ze cisza, a tu nagle niespodziewanie zadzwonil upragniony telefon :lol: :lol: Trzymam kciuki, by zadzwonil jak najpredzej :) :)
Chica i Chic- szczęśliwi rodzice Oleńki:-) (ur. 16.10.03r, z nami od 24.10.03r.):-) http://foto.onet.pl/0,18279706,710070,user.html

Awatar użytkownika
doxa
Posty: 49
Rejestracja: 02 sie 2003 00:00

Post autor: doxa »

Dzięki za odpowiedź, będziemy cierpliwie czekać, chociaż to nie jest takie proste.
D.Cz.

Awatar użytkownika
Elunia
Posty: 54
Rejestracja: 29 cze 2003 00:00

Post autor: Elunia »

Witam wszystkich po dłuższej nieobecności na forum, Doxa, my jesteśmy z wcześniejszej edycji kursu (ukończony w kwietniu), ale z tego co mówili przed wakacjami w KOAO to kolejka się wydłużyła ostatnio... także chika4 miałaś szczęście, że tak "krótko" oczekiwaliście...

Awatar użytkownika
doxa
Posty: 49
Rejestracja: 02 sie 2003 00:00

Post autor: doxa »

Też tak słyszałam od Pani Grażynki, podobno jest mało dzieci z uregulowaną sytuacją i myślę, ze sobie trochę poczekamy chociaż nie mamy zawężonych oczekiwań. Z pozdrowieniami

Może odezwie się jeszcze ktoś z KOAO Wrocław
D.Cz.

Awatar użytkownika
amata
Posty: 71
Rejestracja: 04 paź 2002 00:00

Post autor: amata »

Witajcie.
No chyba jeszcze troszkę czekania bedzie na pewno.
Pierwsza wizyta w ośrodku kwiecień 2003 - kwalifikacja grudzień 2003. :(

Awatar użytkownika
doxa
Posty: 49
Rejestracja: 02 sie 2003 00:00

Post autor: doxa »

I od grudnia 2003 nie zadzwonił ani razu telefon z propozycją dziecka :?:
D.Cz.

Awatar użytkownika
amata
Posty: 71
Rejestracja: 04 paź 2002 00:00

Post autor: amata »

Nie. :(
My co prawda czekamy na dzieciątko troszkę starsze, ale znajomi z naszej grupy czekają na maluszka.
Tam chyba naprawde jest zastój.
Byliśmy tam ostatnio ( chyba w maju) i usłyszeliśmy, że nasza " kolejka " bedzie po wakacjach.
Na pocieszenie: u tych, którzy czekali na rodzeństwa - są już dzieci :lol:

Awatar użytkownika
doxa
Posty: 49
Rejestracja: 02 sie 2003 00:00

Post autor: doxa »

Dzięki za miłe słowa, życzę wam telefonu we wrześniu :lol: :lol: :lol:
D.Cz.

Awatar użytkownika
doxa
Posty: 49
Rejestracja: 02 sie 2003 00:00

Post autor: doxa »

I znowu cisza na wątku!
Czy naprawdę nikt nie starał się o adopcję w tym ośrodku.
Życzę miłej niedzieli :? :) :D
D.Cz.

Awatar użytkownika
Aki
Posty: 230
Rejestracja: 24 lis 2002 01:00

Post autor: Aki »

Doxa wietaj. My zaczynamy szkolenie we wrześniu w OA we Wrocławiu. Wydaje mi się, ze na boćku nie ma aż tak wiele osób, któe zaczynają adopcję we Wr albo.. cichutko siedzą. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
doxa
Posty: 49
Rejestracja: 02 sie 2003 00:00

Post autor: doxa »

Chyba cichutko siedzą! Może nie chcą się ujawnić?
A do nas zadzwonił telefon w sprawie odwiedzin w domu, zapowiedzieli się na 25 sierpnia, z powodu wakacji odwiedziny 2 miesiace po kwalifikacji, ale bywa i tak. Pozdrowienia :D
D.Cz.

Awatar użytkownika
chica4
Posty: 2259
Rejestracja: 16 lis 2002 01:00

Post autor: chica4 »

Doxa, to juz jutro, POWODZENIA, Trzymamy kciuki :!: :!: :!: :D :D Napisz po wizycie jak bylo.
Chica i Chic- szczęśliwi rodzice Oleńki:-) (ur. 16.10.03r, z nami od 24.10.03r.):-) http://foto.onet.pl/0,18279706,710070,user.html

Awatar użytkownika
Aki
Posty: 230
Rejestracja: 24 lis 2002 01:00

Post autor: Aki »

Doxa napisz koniecznie jak było????

Awatar użytkownika
doxa
Posty: 49
Rejestracja: 02 sie 2003 00:00

Post autor: doxa »

Było bardzo sympatycznie!
Przyjechał ksiądz z pracownicą ośrodka, usiedliśmy przy kawie i słodyczach, pytali nas o wrażenia po kursie, o nasze oczekiwania co do dziecka, potem obejrzeli cały dom i podwórze, rozmawailiśmy o tym jak planujemy opiekę nad dzieckiem i o wielu innych sparawach. Wizyta trwała prawie 1,5 godziny - ale nie dłużyła się. No i najważniejsze, kiedy otrzymamy telefon - odpowiedź - już niedługo ? :D :D :D
D.Cz.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum - Ośrodki i procedury adopcyjne”