ceny leków do stymulacji

Forum poświęcone wymianie doświadczeń na temat diagnostyki niepłodności: badania i ich wyniki, zabiegi, leki (działanie, skutki uboczne); metody wspomaganego rozrodu - IUI, IVF, ICSI.

Moderator: Moderatorzy jak się leczyć

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
buziaczekos
Posty: 282
Rejestracja: 23 lut 2004 01:00

Post autor: buziaczekos »

Witajcie

w Niemczech i Czechach są podobno tańsze leki do stymulacji.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2004 09:04 przez buziaczekos, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
skarbek
Posty: 1225
Rejestracja: 07 paź 2003 00:00

Post autor: skarbek »

buziaczekos a w jakim mieście w Czechach kupowałaś leki?
Jakie leki kupowałaś i po ile?
2 x ICSI Bytom
4 x IUI Bytom
XII.2003
3 x IUI Provita
1 x ICSI Novum
1 x Crio Novum
Nie marudź, nie narzekaj, bierz życie i uciekaj...

Awatar użytkownika
gosiasz
Posty: 192
Rejestracja: 19 mar 2003 01:00

Post autor: gosiasz »

A co z receptami? Są honorowane?

Awatar użytkownika
ane
Posty: 496
Rejestracja: 20 kwie 2004 00:00

Post autor: ane »

Czy któraś z Was słyszała o podwyżce leków do stymulacji? Chodzą słuchy że mają jeszcze podrożeć. 8O Przecież i tak są tanie :wink:

Awatar użytkownika
buziaczekos
Posty: 282
Rejestracja: 23 lut 2004 01:00

Post autor: buziaczekos »

No hej

leki kupowałam w Ostrawie.

Recepty z Polski są honorowane.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2004 08:54 przez buziaczekos, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
Ita
Członek Stowarzyszenia
Posty: 3145
Rejestracja: 13 maja 2003 00:00

Post autor: Ita »

dziewczyny kurde walczmy o refundacje:)
/phpbbforum/viewtopic.php?p=409884#
409884
Ita

Awatar użytkownika
gipfeli
Posty: 4177
Rejestracja: 13 lip 2004 00:00

Post autor: gipfeli »

Kupiłam dzisiaj w aptece na Madalińskiego 8 Menogonów za 458 PLN. To chyba relatywnie tanio (choć nie jestem pewna czy to właściwe słowo) :wink: :roll:
Jaś, ur. i zm. 20.VI.2005
Mikołaj, ur. 14.01.2007
Karolinka, ur. 02.03.2009

Awatar użytkownika
renia
Posty: 59
Rejestracja: 10 lis 2002 01:00

Post autor: renia »

Witajcie dziewczyny postanowiłam do Was napisać gdyż mam cenową BOMBĘ wiele z Was pisało że kupiło leki w Czechach i faktycznie są one tanie postanowiłam zadzwonić do paru aptek w Czechach i okazało się że w niektórych jest drożej niż u nas ale rewelacyjne ceny są w CZESKIM Cieszynie podam Wam ceny leków o które się pytałam:
PUREGON 50 -1 AMP. 84zł(575koron)
PUREGON100 -1 AMP 167ZŁ (1050KORON)
MENOGON 75ML 10AMP. 463ZŁ (3188K)
Można rozmawiać w języku polskim honorują recepty z polski leki są na bieżąca a jak nie mam to zamawiają i są na drugi dzień
Podaję nr tel 00420558/713428
Natomiast w Polsce b. tanie leki są w Ponaniu w aptece akademickiej na ul Dąbrowskiego 79
Kupowałam wczoraj puregon50- 95zł puregon100- 190zł menogon75- 57zł

Awatar użytkownika
buziaczekos
Posty: 282
Rejestracja: 23 lut 2004 01:00

Post autor: buziaczekos »

Renia a pytałaś sie o ultrogestan ile kosztuje??????
Ostatnio zmieniony 18 lis 2004 08:56 przez buziaczekos, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kasia72
Posty: 490
Rejestracja: 21 cze 2004 00:00

Post autor: Kasia72 »

Dziewczyny, powiedzcie mi ile sie srednio "zuzywa" Menogonu i Ultrogestonu? Prawdopodobnie bedzie to dlugi protokol. Musze to przeliczyc na kase :(
Pozdrawiamy - Kasia, Marianna i Konrad :)
Marianna - ur. 08-09-2005r.
Kontrad - ur. 08-03-2008r.
[url=http://b3.lilypie.com/qxYjp2.png]MARIANNA[/url]
[url=http://b1.lilypie.com/RbfUp1.png]KONRAD[/url]

Awatar użytkownika
renia
Posty: 59
Rejestracja: 10 lis 2002 01:00

Post autor: renia »

Witajcie dziewczyny z tymi lekami to trochę dziwnie w tych Czechach mianowicie mieszkam w woj lubuskim więc najpierw dzwoniłam do miast leżących najbliżej mnie i faktycznie wszystkie panie z aptek a było ich dużo podawały ceny leków droższych niż u nas z bociana dowiedziałam się że dziewczyny kupują leki w Cieszynie a szczególnie jeden lub jedna z bocianowiczów oferuje kupno ich za przystępną cenę więc pomyślałam że musi jeszcze na tych lekach zarobić więc wzięłam sprawy w swoje ręcę i bingo w CIESZYNIE SĄ NAJTAŃSZE a jak się pytałam w innych aptekach dlaczego w Cieszynie jest tak tanio to odpowiadano że taka jest polityka Czech, jeżeli chodzi o utrogestan niestety nie pytałam się . Ja też teraz jestem na długim protokole i z lekami to różnie bywa teraz mam zalecenie przez 5 dni puregon 250 póżniej przez7 dni po 3 ampułki menogonu wię wychodzi 21 amp. na krótkim protokole miałam przez 7 dni 250 puregonu i przez dwa dni menogon Koszty wyszły ogromne pierwszym razem 4120leki+5600ICSI teraz 3991leki+4800icsi

Awatar użytkownika
Kasia72
Posty: 490
Rejestracja: 21 cze 2004 00:00

Leki w Cieszynie

Post autor: Kasia72 »

Witajcie dziewczynki. Potwierdzam slowa Reni, w Czeskim Cieszynie tanio. Bardzo tanio. Moze trzeba pomyslec o przeprowadzce :lol:
Menogon - 10 szt. - 3188K (na dzien 9-11-2004) - 433,89 zł
Ultragestan - 30 szt. - 224K (na dzien 9-11-2004) - 30,48 zł.
Przyjelam dzisiejszy kurs dnia.
Ultorgestan na biezaco, Menogon trzeba zamowic jeden dzien wczesniej. Podejrzewam, ze inne leki tez beda duzo tansze. Rozmawiaja po czesku (hihihi), angielsku i po polsku. Bardzo mily Pan ze mna rozmawial. Podaje adres do Apteki:
Lekarna Kameniec
ul. Czapkowa 9 (przy rynku)
Czeski Cieszyn
tel. 0042 0558 713428
Trzymajmy sie. Buziaki
Pozdrawiamy - Kasia, Marianna i Konrad :)
Marianna - ur. 08-09-2005r.
Kontrad - ur. 08-03-2008r.
[url=http://b3.lilypie.com/qxYjp2.png]MARIANNA[/url]
[url=http://b1.lilypie.com/RbfUp1.png]KONRAD[/url]

Awatar użytkownika
ane
Posty: 496
Rejestracja: 20 kwie 2004 00:00

Post autor: ane »

A czy wiecie ile kosztuje Gonal?

Awatar użytkownika
jaga1
Posty: 132
Rejestracja: 23 maja 2003 00:00

Post autor: jaga1 »

Kasiu a czy te leki można zamówić i przesłać pocztą może wiesz, jestem z Poznania a to kawał drogi

Awatar użytkownika
Kasia72
Posty: 490
Rejestracja: 21 cze 2004 00:00

Post autor: Kasia72 »

No niestety jaga raczej nie jest to mozliwe. Zadalam pytanie, czy w zwiazku z tym, ze niektrore trzeba zamowic wczesniej jeden dzien czy moge np wyslac faxa. Powiedzial mi Pan, ze nie, ze mam zadzwonic i zamowic, ale odebrac trzeba ososbiscie. Sprobuj pogadac z dziewczynami, wiem, ze niektore jezdza do Czech. Niektore specjalnie po leki, a niektore mieszkaja blisko. Wiem tez, ze na bocianie jest taki temat jak "tansze leki". tam dziewczyna, ktora przedstawia sie jako Ania11 proponuje zakup lekow w Czechach, nie wiem czy napewno po takich niskich cenach, ale mozesz sprobowac sie z nia skontaktowac.
Pozdrawiamy - Kasia, Marianna i Konrad :)
Marianna - ur. 08-09-2005r.
Kontrad - ur. 08-03-2008r.
[url=http://b3.lilypie.com/qxYjp2.png]MARIANNA[/url]
[url=http://b1.lilypie.com/RbfUp1.png]KONRAD[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jak się leczyć?”