Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Forum poświęcone wymianie doświadczeń na temat diagnostyki niepłodności: badania i ich wyniki, zabiegi, leki (działanie, skutki uboczne); metody wspomaganego rozrodu - IUI, IVF, ICSI.

Moderator: Moderatorzy jak się leczyć

Awatar użytkownika
nynyny
Dokarmiam bociana ;)
Posty: 1787
Rejestracja: 24 maja 2014 21:17

Re: Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Post autor: nynyny »

mamzilla pisze:Ja miałam w sumie 7 transferów...zarodki były naprawdę różne od 5 dniowej moruli, blastocysty 3 CC a i takie które były pięknymi 4AB...a ciąży nie było...przy ostatnim tranferze wynik zapłodnienia, rozwój po 3 dobach +historia poprzednich ivf nie dawała nadziei...wzięłam wtedy 7B i 6B obie właśnie śpią
Dziękuję ci za ten wpis, jestem przed piątym transferem, podawany będzie siódmy zarodek, jeszcze nie wiem jakiej klasy. Dotychczas były o d 5BA do 2BC i beta ani razu nie drgnęła.. Takie wpisy dają iskierkę nadziei =xxx#
2014-2015 -> 3 pełne procedury, 5 x ET, 7 zarodków, aż w końcu...
02.2016 r. urodziła się nasza Kruszynka :love:

05.2017 r. - crio :-)
01.2018 r. urodził się Klusek :love:

Sofie
Posty: 48
Rejestracja: 24 lip 2015 11:00

Re: Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Post autor: Sofie »

Cześć! :-D Przed chwilą się zarejestrowałam :-)
O ciążę staramy się od 6 lat, ja mam 30 lat. Po pòł roku starań mòj ginekolog powiedzial, ze pierwsze kroki leczenia podejmuje sie od roku staran, takze staralismy sie bez zadnych wspomagaczy i nic. Po roku jakies witaminki, w kolejnych latach stymulacja clostylbegyt z monitorowaniem, starania i tez nic, wiele pieniedzy wydanych na badania, skierowanie na hsg, wszystko w porzadku, nasienie slabe, oligozoospermia, ale procz tego okaz zdrowia. Rok temu mialam inseminacje nieudana i zdecydowalismy sie na in-vitro rzadowe. Zaluje ze nie zaczelismy wczesniej, nie musielibysmy przechodzic tylu lat zawodow. TO tak w skrocie :-) Transfer mialam w srode, czyli dzisiaj 3 dzien po. Podano mi zarodek blastocyste w 5 dniu 3BB, tylko jeden, czekalismy czy drugi bedzie sie dzielil no i poinformowano mnie telefonicznie, ze jest maluszek 4 BB do zamrozenia. Nastawiona bylam na podanie dwoch zarodkow(blizniaki mile widziane), ale oby ten jeden maluszek sie przyjal, mam nadzieje, ze ma szansę. Ruchliwosc plemnikow po preparatyce w klasie A to tylko 2%. Najwiecej w klasie 5, bez preparatyki 0% w klasie A. To moj pierwszy transfer, lepiej sie odzywiam, nie pije kofeiny, nie cwicze intensywnie, nie pije akoholu itd, ale nie chce sie nastawiac, ze bedzie ciaza, bo juz tyle razy sie nastawialam..., tyle objawow ciazy w zyciu mialam... Lekarz powiedzial ze 3 BB jest dobry, wiec moze sie zadomowi na stale, pozdrawiam Was :-D

Awatar użytkownika
nynyny
Dokarmiam bociana ;)
Posty: 1787
Rejestracja: 24 maja 2014 21:17

Re: Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Post autor: nynyny »

Sofie generalnie wszystkie powyżej BB są ładne, życzę ci by się udało!
2014-2015 -> 3 pełne procedury, 5 x ET, 7 zarodków, aż w końcu...
02.2016 r. urodziła się nasza Kruszynka :love:

05.2017 r. - crio :-)
01.2018 r. urodził się Klusek :love:

Awatar użytkownika
sylunia14
Posty: 224
Rejestracja: 06 mar 2010 01:00

Re: Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Post autor: sylunia14 »

dziewczyny podchodze do crio z jedna blastocystą jakie są szanse że się uda...dodam że pierwsze in vitro z dwoma mrozaczkami ciąża bezzarodkowa :(

oluska_m
Moderator Dokarmiam bociana ;)
Posty: 9655
Rejestracja: 14 wrz 2012 21:42

Re: Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Post autor: oluska_m »

W najbliższy poniedziałek specjalnie dla Was organizujemy konferencje on-line !!! Niebawem udostępnimy link do relacji ze studia. Liczymy na Wasz udział w dyskusji i komentarze na czacie.
A o czym będziemy rozmawiać..? Oczywiście o RAPORCIE :)
Już dziś serdecznie ZAPRASZAMY !!!

2 IVF, 7 transferów

Aniołki [*] [*] [*] :cry2:

25.07.2016  :love: 
Piotruś



17.06.2019 :love: Michaś



Awatar użytkownika
elwirra28
Posty: 6085
Rejestracja: 22 lis 2005 01:00

Re: Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Post autor: elwirra28 »

W związku z wypowiedzą ministra Radziwiłła o zakończeniu refundacji in vitro w czerwcu 2016, chcemy prosić was i wasze rodziny o napisanie listu do pana ministra. Pokażmy, co koniec refundacji oznacza dla nas pacjentów, dla ludzi pragnących zostać rodzicami. Jeśli też chcesz napisać i podzielić się swoją opinią wyślij swój list na adres: listy@wyborcza.pl cc stowarzyszenie@nasz-bocian.pl Listy opublikujemy również u nas.
Starania od 2005 r./PCOS, insulinooporność, hiperprolaktynemia czynnościowa/Leczenie SIOFOR 500, Spironol 100.
29.11.2008 r. - Aniołek 6tc [*]
29.09.2010 r. - Synek :love:

Awatar użytkownika
malinka1984_
Mateczka
Mateczka
Posty: 6941
Rejestracja: 30 cze 2011 07:53

Re: Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Post autor: malinka1984_ »

Witajcie dziewczyny.W 2014 roku pierwszy transfer 4AA na świeżo porażka,crio z dwóch blastek klasy 1 gdzie po rozmrożeniu jedna z nich wskoczyła do klasy 3AB mamy synka ur.04.2015 i chcemy wrócić teraz po ostatnie dwie śnieżynki też klasy 1 i boję się strasznie o powodzenie tego transferu...
05.05.14 - start ICSI Novum;
27.07 - 17dpt -beta >1560
07.08- <3 najpiękniejszy dźwięk, kocham !
08.04.2015 ur.się Kacperek
maj,czerwiec.2016- crio-; (
26.07.2016 beta 4560,TP 22.03.2017 rośnie synuś

Sofie
Posty: 48
Rejestracja: 24 lip 2015 11:00

Re: Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Post autor: Sofie »

Powodzenia malinka1984_ . Nam się nie udał pierwszy cykl in vitro (6,5 roku starań o dziecko). Jeden zarodek wprowadzony i jeden mrożak - oba nie dały rady, mimo, że "ładne" były ;/ Mam prawie 32 lata, czekam na możliwość wykonania drugiego cyklu "rządowego", ale cienko to widzę - kolejki, na trzecią próbę się nie załapiemy, bo przecież nasz "wspaniały" rząd zamyka dofinansowanie w 2016 r. :/ C
6,5 roku starań
Nasza genetyka i moje HSG - ok
IUI - nieudane
1 IVF ICSI - nieudane
CRIOtransfer jedynego mrozaczka - nieudany
2 IVF ICSI - udało się! Jest jeszcze jeden mrozak

RYBIUL
Posty: 115
Rejestracja: 04 sie 2012 19:54

Re: Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Post autor: RYBIUL »

Witajcie my podchodzimy do kriotransferu właśnie rozmawiałam z embriologiem i mamy dwie blastocysty 3BC i 1BC mówi że są te 3komórkowe dobrej jakości lekarz proponuje żeby włożyć 2 bo twierdzi że sa średnie ja się boję bo po invitro mamy już bliźniaki podane dwie 4BB może macie swoje podobne doświadczenia odnośnie jakości zarodków.

Awatar użytkownika
malinka1984_
Mateczka
Mateczka
Posty: 6941
Rejestracja: 30 cze 2011 07:53

Re: Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Post autor: malinka1984_ »

Rybiul w Waszym przypadku transwerowałabym zarodki pojedyńczo z racji tego że już macie bliźnięta a wszystko się może zdarzyć i nie wiem jak wy ale mnie posiadanie dwóch par bliźniąt troszkę przeraża [emociach]
Ostatnio zmieniony 19 lut 2016 16:05 przez malinka1984_, łącznie zmieniany 1 raz.
05.05.14 - start ICSI Novum;
27.07 - 17dpt -beta >1560
07.08- <3 najpiękniejszy dźwięk, kocham !
08.04.2015 ur.się Kacperek
maj,czerwiec.2016- crio-; (
26.07.2016 beta 4560,TP 22.03.2017 rośnie synuś

RYBIUL
Posty: 115
Rejestracja: 04 sie 2012 19:54

Re: Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Post autor: RYBIUL »

No właśnie może nie tyle przeraża mnie 4dzieci co donoszenie ciazy i urodzenie zdrowych ponieważ z bliźniakami leżała 3miesiące z powodu skracania się szyjki. Powiedzcie mi jeszcze macie takie dylematy co z resztą mrożaczkow których nie możecie zabrać ja mam taki dylemat gdyż mam 37lat i raczej to będzie moja ostatnia ciąża

Awatar użytkownika
Acustica
Moderator
Posty: 713
Rejestracja: 27 sty 2012 19:28

Re: Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Post autor: Acustica »

RYBIUL pisze:Powiedzcie mi jeszcze macie takie dylematy co z resztą mrożaczkow których nie możecie zabrać ja mam taki dylemat gdyż mam 37lat i raczej to będzie moja ostatnia ciąża
Nie mam dylematu :-) Prawie na pewno nie wykorzystam wszystkich naszych zamrożonych zarodków (jeszcze mam ich 8), bo zarodki są bardzo dobrej klasy, a ja mam już na karku więcej lat niż Ty ;-) Zarodki, których nie wykorzystamy oddamy innym parom...nie mamy z tym żadnego problemu :-D
Nie zdecydowałabym się na wyższe prawdopodobieństwo ciąży mnogiej, to zawsze jest ryzyko. Zawsze mówiłam,że celem tej całej procedury nie jest ciąża, ale narodziny zdrowego dziecka :-) Przy ostatnim swoim kriotransferze byłam nieugięta (ku niezadoloweniu pani doktor) i nie zgodziłam się na transfer dwóch zarodków. "W nagrodę" usłyszałam, że przy transferze jednego mrożonego zarodka w ciążę nie zajdę...a jednak :język:
Follow the white rabbit :)

----------------------------
ICSI - SET ...i tylko 6 tygodni radości :(
CRIO - DBT :(
CRIO - SET....7 dpt bHCG 10,1; 9 dpt bHCG 47,5; 11 dpt bHCG 213,2; 16 dpt bHCG 2939, 18 dpt bHCG 5078...32 dpt potomek zamrugał :)

40 tc - zgodnie z prognozami nadeszło tornado :D
cdn? ;)

RYBIUL
Posty: 115
Rejestracja: 04 sie 2012 19:54

Re: Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Post autor: RYBIUL »

Dzięki dziewczyny jesteście dla mnie wsparciem.narazie czeka mnie histeroskopia więc czekamy

joanna88
Posty: 51
Rejestracja: 17 sie 2015 10:23

Re: Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Post autor: joanna88 »

Witajcie,
punkcję miałam 17 lutego, niestety ze względu na wodnika jajowodu mam odroczony transfer :-( zauważono go dopiero w trakcie punkcji..
Pobrano mi 17 pęcherzyków, z czego zapłodniono 13, 8 zapłodniło się prawidłowo.
Kazano dzwonic mi po 5 dniach i wtedy dowiedziałam się, ze zamrożone zostały 4 zarodki. Pytałam Panią o klasyfikację to powiedziała, że nie ma jeszcze protokołu z mrożenia ale jeden z nich był bardzo ładny klasy 3 11 (?) powiedziała że to jakas nowa klasyfikacja.. kojarzy ktos może co ona oznacza? pozostałe 3 są dobre.. tyle wiem..

Proszę o szczerą opinię, czy z 13 zapłodnionych komórek 4 zarodki to dobry wynik, jak uważacie? martwie się, bo mąż ma oligozoospermię ekstremalną i plemników było niewiele.. pewnie to miało wpływ?

Strasznie obawiam się o powodzenie :( teraz jeszcze ten zabieg...
08.2015 - diagnoza: M:oligozoosp.ekstremalna, Ja: OK
22.04.2015- criotransfer,beta: 7dpt-80, 10dpt-299, 12 dpt-713, 14dpt-1618, 17dpt-7061, 24dpt-25739, 32 dpt - serduszko
Czekamy na naszą Niunię :*

Awatar użytkownika
Acustica
Moderator
Posty: 713
Rejestracja: 27 sty 2012 19:28

Re: Jakie zarodki maja szanse (IVF/ICSI)?

Post autor: Acustica »

joanna88 pisze:
Proszę o szczerą opinię, czy z 13 zapłodnionych komórek 4 zarodki to dobry wynik, jak uważacie? martwie się, bo mąż ma oligozoospermię ekstremalną i plemników było niewiele.. pewnie to miało wpływ?
Wiesz, na ilość i jakość zarodków ma wpływ wiele czynników. Jakość komórek, jakość nasienia, ale też doświadczenie embriologa itd. To trochę też loteria.
W naszym wypadku też przyczyną niepłodności był bardzo ciężki OAT (pojedyncze plemniki co kila pól widzenia, bardzo mała liczba plemników). Do tego stopnia,że musieliśmy być gotowi na konieczność biopsji w dniu punkcji :?
Pobrali mi 17 komórek, 12 było dojrzałych, wszystkie się zapłodniły i wszystkie otrzymane zarodki (też 12) były bardzo dobrej jakości :-D Podczas trzech transferów miałam podane 4 zarodki-raz dwie piękne blastocysty (brak ciąży :lol: ) i dwa razy zarodki kompaktujące (trzy- i czterodniowe) i te dwa transfery skończyły się ciążami :-D Reszta zarodków zamrożona czeka ;-)
Follow the white rabbit :)

----------------------------
ICSI - SET ...i tylko 6 tygodni radości :(
CRIO - DBT :(
CRIO - SET....7 dpt bHCG 10,1; 9 dpt bHCG 47,5; 11 dpt bHCG 213,2; 16 dpt bHCG 2939, 18 dpt bHCG 5078...32 dpt potomek zamrugał :)

40 tc - zgodnie z prognozami nadeszło tornado :D
cdn? ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jak się leczyć?”