BIAŁYSTOK

Tu wymieniamy informacje i opinie o klinikach i lekarzach specjalizujących się w leczeniu niepłodności, a także cenach badań, zabiegów.

Moderator: Moderatorzy gdzie się leczyć

Awatar użytkownika
DONI
Posty: 146
Rejestracja: 20 gru 2002 01:00

Post autor: DONI »

Powiedzcie mi jeszcze ile razy musiałyście nocować w Białymstoku. No i jak mam się skontaktować z lekarzem? Czy macie numer telefonu? A czy w tej cenie, co podajecie jest wliczona wizyta u doktorka no i badania laboratoryjne? Sory dziewczyny,że tak sie wypytuje, ale chciałabym jak najwięcej sie dowiedzieć , żeby niejechać w ciemno. :)
POZDRAWIAM DONI

Awatar użytkownika
kmg
Posty: 934
Rejestracja: 16 cze 2003 00:00

Post autor: kmg »

Witaj Doni!
Jeżeli wybrałaś Dr Domitrza to możesz się z nim umówić za pośrednictwem Bociana (napisz na Priva), określi Ci termin wizyty. Co do kosztów - oddzielnie płacisz za pierwszą kwalifikacyjną wizytę - ok. 100zł.
Pozostałe wizyty w trakcie trwania programu masz wliczone w cenę, badania laboratoryjne oraz USG - również. Koszt - tak jak napisały dziewczyny 2840zł (z tego 1400 płatne u lekarza prowadzącego, pozostała kwota w szpitalu). Za leki płacisz sukcesywnie w miarę przyjmowania.
Co do długości pobytu w B-stoku - pierwsza kwalifikacyjna wizyta 1 dzień, sprawdzenie wyciszenia organizmu po np. dipferelinie i rozpisak leków - 1dzień (po tym wracasz na 5-6 dni do domciu - tam zaczynasz się kłuć), po tym czasie przyjezdżasz do B-stoku na końcówkę stymulacji - wizyty codziennie lub co drugi dzień, punkcję i transfer- ogółem 9-13dni w zalezności od długości stymulacji i okresu oczekiwania na transfer (48, 72 godziny). Dotyczy to długiego programu, przy krótkim odpada Ci wizyta po dipferelinie.
Gdybyś miała jeszcze jakieś pytania - chętnie odpowiem.
Co do noclegów - pisz na priva.
Katarzyna
walka zakończona po IV*ICSI, adopcja - nistety nie :(

Awatar użytkownika
kaza
Posty: 57
Rejestracja: 30 mar 2004 00:00

Post autor: kaza »

Cześć dziewczyny!!
Czy ktoś z was leczy sie u prof. Wołczyńskiego, bo z tego co tu czytam to wiekszość z was leczy sie również w gabinecie na Rynku Kościuszki,ale u dr Domitrza? Ja dopiero zaczynam leczenie i będę wdzięczna za wszystkie informacje.

Awatar użytkownika
ebi
Posty: 369
Rejestracja: 23 maja 2004 00:00

Post autor: ebi »

kaza witam serdecznie ja leczyłam się u Wołczyńskiego, ale właśnie go zmieniłam i II IFV będę robić u Donitrza. Nie wiem co chciałabyś wiedzieć na jego temat. Mnie akurat nie pomógł ale znam kilka kobitek które są zadowolone z rezultatu leczenia. :D Jak masz pytania to pisz. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
ania_wis
Posty: 218
Rejestracja: 03 lis 2003 01:00

Pierwsza wizyta w Krio

Post autor: ania_wis »

Witajcie,

w okolicach 11 października wybieram się do Kriobanku, z rozmowy telefonicznej dowiedziałam się, że nie ma potrzeby wcześniejszej rejestracji. Ok, ale jak bym chciała umówić się z konkretnym lekarzem, to mogę do niego dzwonić na komórkę, czy w rejestracji ustalać godzinę wizyty?
Co powinnam wiedzieć przed tą pierwszą wizytą? Jadę z Gdańska, w Białymstoku będę w okolicach godz. 8.30 - nie za późno? Bardzo proszę o jakiekolwiek informacje, gdyż każda rada będzie przeze mnie mile widziana.

Na co w Krio zwracać uwagę, jak się przygotować? Już sama nie wiem, opócz tego, że ogromna nadzieja miesza się z jeszcze większym stresem. :oops:

Awatar użytkownika
ebi
Posty: 369
Rejestracja: 23 maja 2004 00:00

Post autor: ebi »

ania_wis ja nie miałam okazji być na wizycie u Krio ale myślę że wizyty tam nie odbiegaja od innych ośrodków. Pora o której przyjedziesz będzie ok. Myślę że lepiej umówić się z konkretnym lekarzem oczywiście telefonicznie. Z odwiedzonej strony internetowe wim że telefoy podane są przy każdym lekarzu. Ja jakiego znam z tamtąd to dr. Mrugacz jeśli chcesz to mam jeszcze do niego namiar na komórkę. Znam Go bo robił mi laparoskopię. Przygotować się masz bardzo pozytywnie i na miłą rozmowę o tym jak zostaniesz mamusią :D. O stresie zapomnij topołowa sukcesu w programie :hihi: jest to trudne ale przynosi sukces :!: Ja pomimo nieudanego pierwszego podejścia do IFV pozostaję przy AM i wiem o tym że tym razem się UDA :D czego i Tobie życzę. :bigok: Pozdrawiam ciepło.

Awatar użytkownika
krecik
Posty: 4
Rejestracja: 29 wrz 2003 00:00

Gdzie sie leczyc

Post autor: krecik »

Kaza, Rynek Kosciuszki, polecam prof. Wolczynskiego i dr Domitrza.
Sa fachowcami, nie zrobisz niepotrzebnych badan (o co proszono mnie w W-wie...) i nie bedziesz sie czula jak n-ta pacjentka. Dojazdy mozna przezyc (nocowalam tylko 3 razy), takze dzieki pani Ani, ktora robi zastrzyki jak nikt! Zaluje, ze nie maja gabinetu w W-wie. Po udanym transferze, musialam znalezc innego lekarza prowadzacego ciaze.

Pozdrawiam i zycze powodzenia,
Krecik :lol:

Awatar użytkownika
ania_wis
Posty: 218
Rejestracja: 03 lis 2003 01:00

Post autor: ania_wis »

Ebi, serdecznie dziękuję za zainteresowanie i odpowiedź. Ogromne buziaki!

Nie wiem dlaczego jest tak małe zaintersowanie białostockim wątkiem.
W porównaniu z Invictą, pokuszę się o stwierdzenie, że wieje tu wręcz chłodem i pustką.

Szukałam informacji w archiwum nt. pierwszej wizyty w Krio, ale tam też nic konkretnego nie znalazłam (może z szukaniem u mnie nie ten tego ... :wink: ).

Mam prośbę - jakiego lekarza z czystym sumieniem możecie polecić debiutantce w temacie in vitro? I dlaczego nikt tu nie pisze?!

Natomiast ze swojej strony mogę obiecać, że jak już będę miała taką wizytę za sobą napiszę "mini-mini" przewodnik dla tych, które jak ja poszukują jakiejkolwiek informacji i malutkiego duchowego wsparcia.

Awatar użytkownika
amri
Posty: 7650
Rejestracja: 08 sie 2002 00:00

Post autor: amri »

Ania-wis, myślę, że na wątku Invicty jest większy "ruch",bo w tej chwili w klinice jest prowadzony program "In vitro bez ryzyka". :wink:
Jeśli chodzi o pierwszą wizytę w Krio (moje doświadczenie sprzed 2 lat :wink: )
- dobrze jest być w klinice jak najwcześniej (najpóźniej do 10), bo po wykonaniu badań czeka się na wyniki i wizytę. Do lekarza wchodzi się więc tym wcześniej, im wcześniej się wykonało badania :wink:
- jak wygląda ten dzień: wizyta (ustalenie historii leczenia, skierowanie na badania), oczekiwanie na wyniki ok. 2 godz., wizyta lekarska - ustalenie przebiegu leczenia. Czekać można w kawiarence, która jest na miejscu w klinice.
Co do lekarza - polecam dr Wasilewskiego! Dzięki niemu mam córeczkę :lol: :wink:
Aniu, jeśli masz jakieś pytania, pisz śmiało!
Amri - mama Amelki

Awatar użytkownika
nicola
Posty: 111
Rejestracja: 29 paź 2002 01:00

Post autor: nicola »

Hej!!!
W krio byłam około 1,5 roku temu kiedy obserwowaliśmy z kochanym lekarzem dr. Wasielwskim(dzięki niemu i dr. Czechowi mam córeczkę) bijące 8 tygodniowe serduszko maleństwa w brzuszku.
Z tego co pamiętam a pamiętam każdą chwilę tam spędzoną, najlepiej być rano tak jak pisze Amri, najpierw badania potem czekanie na wyniki wizyta , ustalenie dalszego przebiegu leczenia. Umawiałam się na pierwszą wizytę telefonicznie, putając czy na pewno w tym dniu będzie dr. w moim przypadku chciałam bardzo dr. Wasilewskiego, ale z wielu odwiedzin w Krio uważam iż każdy lekarz jest tam tak samo miły, fachowy, ciepły, serdeczny i każdy obdarza taką samą "atmosferą" niezapomnianą, a niespotykaną dla mnie jak w innych klinikach.
Mam nadzieję że niedługo z mężem odwiedzimy Krio z naszą córeczką i poprosimy kochanych doktorków o siostrzyczkę lub braciszka :lol: .
pozdr.
nicola

Awatar użytkownika
agnes123
Posty: 166
Rejestracja: 03 sty 2004 01:00

Post autor: agnes123 »

Do kliniki w Białymstoku trafiłam stosunkowo nie dawno,pierwszą wizytę mieliśmy pod koniec czerwca ,teraz jestem już w trakcie przygotowań do isci ,zaczęłam brać antykoncepcję.Parę dni temu dr.Domitrz wykonywał mi zabieg histeroskopii,który wspomina, bardzo dobrze.Z całego serca mogę polecić Naszego doktorka,wspaniały specjalista.
U innych lekarzy,,specjalistów'' nasze leczenie trwało kilka lat i nic nie wniosło do naszego problemu.
A jeżeli chodzi o noclegi to teraz bardzo nam pomogła bocianowa koleżanka(serdeczna i barzdo miła).

Awatar użytkownika
kaza
Posty: 57
Rejestracja: 30 mar 2004 00:00

Post autor: kaza »

Kreciku!! Dziękuję za odzew!! Ja jestem pacjentką prof. W. w gabinecie na Rynku Kościuszki. Jestem dopiero po pierwszej wizycie, a juz dostałam skierowanie na badania, a konkretnie na laparoskopię. Mam do ciebie pytanie: jak długo się leczyłaś? O zadowolenie nie pytam, bo z tego co napisałaś to diagnoza była trafna i osiągnęłaś wymarzony cel. Zazdroszczę Ci, bo przede mną jeszcze długa droga...
A czy miałaś robione jakieś zabiegi w AM.?
Pozdrawiam serdecznie.

Awatar użytkownika
Anitina
Posty: 3298
Rejestracja: 21 paź 2003 00:00

ploteczki i pogaduszki

Post autor: Anitina »

witam nowe bialostockie dziewczyny :D
Hmmm...moze wieje troche chlodem- bo to watek czysto techniczno-informacyjny...a plotkujemy sobie na innym wateczku gdzie zapraszam potrzebujacych wsparcia i pogadania :D

/phpbbforum/viewtopic.php?t=17962
Aga[img]http://vik.strefa.pl/emoty/ico/lezaca.gif[/img] i [url=http://foto.onet.pl/0,4991143,707016,user.html?P=0]ROBERT[/url] [img]http://vik.strefa.pl/emoty/ico/dzidzia.gif[/img] 15.01.2005

Awatar użytkownika
lavita
Posty: 1240
Rejestracja: 27 cze 2003 00:00

Post autor: lavita »

Ania_wis....powinnaś się upewnić czy konkretny lekarz będzie tego dnia, bo trafisz do innego. Ja polecam dr Wasilewskiego - ciepły, kontaktowy, miły.
Mi odpowiadały wizyty u Kuczyńskiego, ale nie polecam, bo rok temu cena 190 ( z usg) teraz chyba drożej.

Awatar użytkownika
kaza
Posty: 57
Rejestracja: 30 mar 2004 00:00

Post autor: kaza »

Dziewczyny !!
Czy w Kriobanku robią laparoskopię?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gdzie się leczyć?”