BYDGOSZCZ

Tu wymieniamy informacje i opinie o klinikach i lekarzach specjalizujących się w leczeniu niepłodności, a także cenach badań, zabiegów.

Moderator: Moderatorzy gdzie się leczyć

Awatar użytkownika
agniecha10
Posty: 33
Rejestracja: 30 gru 2004 01:00

Post autor: agniecha10 »

Aldik - dr Pasińska na pewno jest ginekologiem, a czy również genetykiem - nie wiem. Jakiś czas temu byłam na wizycie w poradni genetycznej, trafiłam akurat na nią. Na pieczątce, z tego co pamietam - nie mam wyniku przy sobie - jest podana specjalizacja ginekolog -położnik... ale muszę jeszcze sprawdzić.
Aga

Awatar użytkownika
Aldik
Posty: 1129
Rejestracja: 23 sie 2004 00:00

Post autor: Aldik »

W takim razie ... jestem zaskoczona. Może to i lepiej, że moje wyniki obejrzy genetyk,a zarazem ginekolog.

Awatar użytkownika
majka15
Posty: 60
Rejestracja: 09 lut 2006 01:00

Lekarze w Bydgoszczy

Post autor: majka15 »

Drogie dziewczyny zainteresowane leczeniem nieplodnosci w Bydgoszczy.

Ja tez uwazam, ze szkoda czasu na Bydgoszcz. Leczylam się u jednego lekarza ( podobno "speca" w tej dziedzinie) prawie 3 lata i nic. Mialam u niego 2 inseminacje , za 1 placilam 3500 zl i jestem zla , ze dalam się tak naciągnąc bo wiem , ze przewaznie jej cena to 500-700 zl. Oczywiscie nic z tego nie wyszlo. Wiem , ze lekarz to nie cudotworca , ale jak jest większy problem z poczęciem dziecka to lepiej wybrac się do kliniki , ktora się tym zajmuje. Polecam Nowum w Warszawie. Mysle , ze jest to najlepsza klinika w Polsce , ma wiele sukcesow na swoim koncie.

Pozdrawiam !
Majka15

październik 2006 I ICSI- brak transferu
luty 2006 crio- nic...
marzec 2006 crio- ciąża(ANIOŁEK 12tc) :(
październik 2006 crio- udało się! Kochana córeczka Madzia :)
luty 2012 crio- nic...
lipiec 2012 crio- cb:(
październik 2013 II ICSI- transfer-nic...
Czekają mrożaczki. Kiedyś jeszcze się uda!

Awatar użytkownika
oczko2
Posty: 208
Rejestracja: 04 lis 2004 01:00

Post autor: oczko2 »

Cześc dziewczyny jestem z Torunia lecze się 5.5 roku mam pcos ostatni mój lekarz stwierdził ze on nic więcej zrobić nie może i skierował mnie do kliniki w Bydgoszczy na ul;waleniową 24 ,tylko ze ja próbuję się tam dodzwonić od 3 tygodni i nic zgłasza sie jakaś sekretarka każe czekać i nikt nie odbiera.Myślę że to kiepska klinika poniewż są takie problemy z dowiedzeniem sie czego kolwiek że szok ręce opadają i żyć się odechciewa.Zazwyczaj klinika wychodzi na przeciw pacjentowi lecz tu dzieje się cos dziwnego.Moze macie jakieś informacje warto tam udeżyć czy lepiej dać sobie spokój?Pozdrawiam z miasta pierników.

Awatar użytkownika
oczko2
Posty: 208
Rejestracja: 04 lis 2004 01:00

Post autor: oczko2 »

To jeszcze raz ja chciałam dodać że w internecie też nie znalazłam żadnej informacji na jej temat to mnie też dziwi,pa

Awatar użytkownika
Irmar
Posty: 7
Rejestracja: 22 gru 2005 01:00

Post autor: Irmar »

Uważam że jak się leczyć to tylko w klinice i to najlepiej dobrej z dużymi sukcesami. Według mnie Novum i Białystok przodują, a dla kobiet z kujawsko- pomorskiego najlepszym wyjściem jest Warszawa. Pozdrawiam.
Ja leczyłam się w Gdańsku - zupełna klapa, a teraz w W-wie.

zosia2
Posty: 171
Rejestracja: 15 lut 2004 01:00

Post autor: zosia2 »

oczko2
Podaruj sobie Bydgoszcz, szkoda twojego czasu i pieniędzy. Ja wybrałam Gdańsk ze względu na odległość, teraz jestem już mamą.

Pozdrawiam i powodzenia
Zosia - mama dwóch córeczek

Awatar użytkownika
oczko2
Posty: 208
Rejestracja: 04 lis 2004 01:00

Post autor: oczko2 »

Dzieki dziewczyny za odpowiedzi,wydaje mi sie ze ze wzgledu na odległość i na dobre dojazdy najlepiej byłoby sie udać do Warszawy do novum ale ile to kasy nie stać mnie na prywatną klinikę.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Aldik
Posty: 1129
Rejestracja: 23 sie 2004 00:00

Post autor: Aldik »

Oczko a może zdecydujesz się na AM w Białymstoku. Jest tam o połowę taniej niz w prywatnych klinikach.

Awatar użytkownika
seniora
Posty: 190
Rejestracja: 10 wrz 2005 00:00

Post autor: seniora »

dziewczyny ja leczyłam sie w bydgoszczy 10 lat,kompletna klapa.Tylko dałam się naciąnąć na kasę.A ceny inseminacji to oni mają z kosmosu.
Od pół roku leczę sie w ą w Białymstoku, tam inseminacja kosztuje 300zł plus leki.
Teraz jestem w trakcie przygotowań do invitro i nie ważne jaki będzie wytnik ale mam wrażenie że jestem w dobrych rękach.W bydgoszczy nie ma takich profesjonalistów od tych spraw asobie to przypisują.

Pozdrawiam wszystkie :D :D

Awatar użytkownika
seniora
Posty: 190
Rejestracja: 10 wrz 2005 00:00

Post autor: seniora »

A byłam tez na jednej wizycie w novum,klinika super i lekarze też ale niestety ze względu na kasę zdecydowaliśmy się na Białystok.
Białystok jest o połowe tanszy ale to nie znaczy ze gorszy.Spotykam tutaj dziewczyny kore miały invitro w nowum i przyjezdzają teraz do białego

Awatar użytkownika
dobra
Posty: 245
Rejestracja: 22 sie 2003 00:00

Post autor: dobra »

Cześć dziewczyny,
dla torunianki - wyjaśniam, że na Waleniowej w Bydgoszczy wcale nie ma kliniki, tylko prywatny gabinet dr marka szymańskiego. Żadna to klinika tylko większy gabinet i tyle. Z tego, co się orientuję to facet bierze dużo kasy za wizyty. Co więcej, w gabinecie jest możliwość wykonania inseminacji - jeśli zaś chodzi o in vitro to już napewno nie. Opinie na temat marka szymańskiego się podzielone, ale sądzę, jesli skoro masz dojeżdżać to naprawdę szkoda czasu na bydgoszcz, gdzie nie ma porządnej kliniki.

Co do lekarza, którego mogę z czystym sumieniem polecić wszystkim dziewczynom z problemami, to jest tylko jedno nazwisko naprawdę godne polecenia - dr n. med. Sławomir Sztenc z Szubina. Oprócz tego, że jest lekarzem, to przede wszystkim jest człowiekiem. Czuje się z jego strony naprawdę zaangażowanie w proces leczenia, no a co bardzo ważne - nie zdziera. Leczyłam się u niego ponad półtora roku. Z tego na drodze inseminacji dwukrotnie byłam w ciąży. Niestety z przyczyn niezależnych od doktora pierwszą ciążę poroniłam, a druga okazała się ciążą pozamaciczną. Pan doktor jest ciepłym, fajnym facetem, dla którego naprawdę liczy się pacjentka i pomimo, że mieszkam w Fordonie nie narzekałam na dalekie dojazdy do Szubina, bo wiedziałam, że warto tam jechać.
W tej chwili jestem w trakcie rekonwalescencji po ciąży pozamacicznej i sądzę, że w niedługim czasie zdecyduję się na podejście do in vitro, ponieważ po 6 insemincacjach czas już na bardziej zaawansowane metody leczenia. Oczywiście stwierdzam to na podstawie konsultacji z doktorem Sztencem.
Dla osób bliżej zainteresowanych polecam kontakt do mnie na priv.
Pozdrawiam, życząc wszystkim jak najszybciej sukcesów!

Awatar użytkownika
cysia
Posty: 1229
Rejestracja: 20 wrz 2005 00:00

Post autor: cysia »

Witajcie! Leczyłam się w Poznaniu u Kądziołki w Invitromedice,a teraz pauzuję.Ostatnio od kolegi dostałam namiary w Bydgoszczy:

PRZEPERSKI MACIEJ
UL.JAGIELLOŃSKA 10

Czy któraś słyszała coś o nim?

Awatar użytkownika
kaja24
Posty: 40
Rejestracja: 23 cze 2006 00:00

Post autor: kaja24 »

Cześć dziewczyny , czy któraś leczyła się u dr n.med. Jarosława Lacha ze szpitala na kapuściskach?

Awatar użytkownika
-Kasiek-
Posty: 140
Rejestracja: 10 cze 2005 00:00

Post autor: -Kasiek- »

witam, oto link do GENESIS w Bydgoszczy http://ivf.bydgoszcz.pl
odpowiedz, czy tam sie leczyc, pozostawiam Wam
pozdrawiam
Nasze 3 Gwiazdeczki :( :( :(

http://www.suwaczek.pl/cache/89d266beef.png

http://www.suwaczek.pl/cache/969043b291.png

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gdzie się leczyć?”